Svar: 7,772
Tråde: 359
Modtaget Likes: 2,314 i 1,309 svar
Givet Likes: 1,716
(22-09-2017, 01:09 PM)Larsb Skrev: (20-09-2017, 10:55 PM)HG Skrev: Tillykke Claus - fedt ur. Ved ikke helt om jeg er til Bronze, men kombi med den blå skive er nu flot.
Jeg er enig i at Tudor giver meget for pengene og især deres chrono modeller ( og især brugt) giver sååå meget for pengene.
Jeg havde ikke set den komme troede mere på en Speedy som det næste.
Hodinkee havde en pop-up shop hos Harrods i London sidst jeg var der, og jeg talte med en megt venlig mand med briller, der mente, at den næste ting, der ville blive meget eftertragtet (læs: svine dyrt) ville være vintage Tudor chronoer, så det var der, man skulle investere. Nu investerer jeg ikke i ure, så jeg har ikke købt nogen vintage chonoer, men det er hermed givet videre
Når det regner på præsten så drypper det på degnen...
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,335
Jeg har tænkt på at følge rådet, men desværre siger gamle Tudor chronoer mig ikke så meget, og jeg synes ikke, jeg har råd til et ur, der ikke taler til mig. Jeg sælger alligevel aldrig noget, så det ville udelukkende være til arvingerne, og dem har jeg allerede fået gjort afhængig af ure, så de ville nok heller ikke sælge
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Hey Claus
Tillykke med den - virkelig en fed bronze diver!
Skulle jeg vælge ml. de to - den blå og den brune - så nappede jeg også den blå!
Flere gange har jeg overvejet at opskrive mig men eftersom jeg jo allerede har en Dornbluth i bronze ender det nok ikke sådan.....
Oven i det har jeg lige - i torsdags - afhentet Speedy Tuesday og er skrevet op til to andre ure og et eller andet sted skal galskaben vel stoppe...
Nyd den - SUPER fedt ur!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar: 2,065
Tråde: 211
Modtaget Likes: 3,483 i 1,035 svar
Givet Likes: 6,121
Nope. Galskaben ender aldrig. Det ved du også godt ;-) Tillykke med Speedy Tuesday. Så flot et ur - og en særmodel, der giver mening hos os nørder.
Den blå er allerede begyndt at skifte farve. Den er ikke nær så ‘guldagtig’ som da jeg hentede den.
Og det er jo lige præcis den oplevelse man køber med disse bronze-ure. Ganske sjovt.
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk
•
Det har du "desværre" nok ret i - jeg har ellers forsøgt gennem mange år at kontrollere det men det er endnu ikke lykkedes....
Takker Mht. Speedy Tuesday - fed klokke og ikke den sædvanlige speedy man render ind i overalt!
Din Tudor er super fed og bliver kun mere og mere lækker som tiden går og den patinerer yderligere!
Vh. Jon
•
Det har "desværre" nok ret i - jeg har ellers forsøgt gennem mange år at kontrollere det men det er endnu ikke lykkedes....
Takker Mht. Speedy Tuesday - fed klokke og ikke den sædvanlige speedy man render ind i overalt!
Din Tudor er super fed og bliver kun mere og mere lækker som tiden går og den patinerer yderligere!
Vh. Jon
[/quote]
Den Speedy Tuesday er for cool. Rendte ind i en kendt ur-nørd, der havde sin på for et par uger siden til Omega-arrangement hos Bucherer. Så cool et ur.
Og nej, det er svært at kontrollere.
Claus
------
Claus har været ur-interesseret i efterhånden mange år - det hele startede med at han fik lov til at låne sin fars Jaeger-LeCoultre ur som dreng - siden er det gået ned ad bakke. Kan følges på Instagram under navnet @cfnissen.
•
Jeg gætter ikke helt i blinde og skyder på at det må have været Krsitian H.?
- Vi er endnu ikke mange i DK der har modtaget den og jeg ved at han er en af dem og at han også var med til Bucherer arrangement...
Udover det så er det en fed bakke både med Speedy tuesdag og 60 years trilogy speedy'en!!
Sidstnævnte også et ur jeg har på vej - den glæder jeg mig meget til at modtage så jeg kan fuldende min egen trilogy....
Vh. Jon
10 point for at gætte rigtigt. Desværre får du også 1000 misundelsesminuspoint for at have endnu et fedt ur på vej, så du skylder 990 point ;-)
Skal jeg ikke bare tage din Speedy?
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk
•
nej - ingen af dem skal nogen steder foreløbig...!
Glæder mig lidt til at tage lidt billeder af alle tre ure samlet - ck2913 + ck2914 samt trilogy speedy - når nu det ikke kan blive til ck2915...
Vh. Jon
|