Kun seriøse henvendelser besvares
Baun Skrev:Jeg må sige at jeg har virkeligt svært ved at forstå problematikken. Man kan jo bare sige pænt nej tak, jeg går ikke længere ned. Farvel.

Igen, hvis man skriver en seriøs anonce med god beskrivelse og gode billeder - og fast pris, så kan det altså ikke være det store problem.

Jeg er enig i at skriver man "kun seriøse henvendelser" bør man selv være seriøs og med fin beskrivelse og gode billeder, men mange af de øvrige beklagelser over købere, kan jeg ikke følge.
Hvis man ikke vil danse skal man ikke byde op til dans!

vh Baun
La' os lige holde en lille pause med en god historie om at "byde op og at danse".

Da Olaf Håhr havde 10-års jubilæum med sit lavpris benzin selskab, ville han fejre dagen med, på dagen, at sætte prisen ned til niveauet for 10 år siden.
Hans omkringliggende konkurrenter (der var vist 3) fik nys om planen, og satte deres priser ned til dette niveau allerede dagen før.

Jubilæumsdagen oprandt, og festivitasen blev lidt ramponeret af konkurrenternes drilleri. Næste dag satte konkurrenterne prisen op til normal; men Olaf Håhr holdt "jubilæums prisen".
Det gjorde han i et år, og da de øvrige tankstationers omsætning var faldet med 30%, udbad de sig et møde.
Olaf Håhs bemærkning til deres ”piveri” var: ”Når man byder op til dans, så danser man så længe musikken spiller”.

>>>>>>>>> Tilbage til topic.
@Baun – Jeg tror at du er for liberal med blot, ”at sige pænt nej tak, jeg går ikke længere ned. Farvel.”
Jeg kunne unde dig, at pudse min grotesk krejleragtige kollega på dig, for at købe et Constellation udbudt til 3.500 kr. hos dig.
Efter at du havde sagt pænt nej tak 50 gange, ville du sidde forvirret med tilbagestrøget hår, og spørge dig selv: ”Hvorfor solgte jeg uret for 300 kr? – og hvor er min kone?”
Det er jo sådanne nogle ”missiler”, der omtales, og ikke folk, der tager et nej for et nej.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:@Baun – Jeg tror at du er for liberal med blot, ”at sige pænt nej tak, jeg går ikke længere ned. Farvel.”
Jeg kunne unde dig, at pudse min grotesk krejleragtige kollega på dig, for at købe et Constellation udbudt til 3.500 kr. hos dig.
Efter at du havde sagt pænt nej tak 50 gange, ville du sidde forvirret med tilbagestrøget hår, og spørge dig selv: ”Hvorfor solgte jeg uret for 300 kr? – og hvor er min kone?”
Det er jo sådanne nogle ”missiler”, der omtales, og ikke folk, der tager et nej for et nej.

Med venlig hilsen - Geodoc

Han skal være så hjertelig velkommen! Icon_e_surprised

Jeg har en klar fornemmelse af at han kommer herfra med min ringste Constellation til en pris der er lidt over hvad jeg havde tænkt den skulle koste.

Har jeg denne type inde finder jeg simpelthen et ur, som ikke er for godt! og siger 4500 kr spercial price for you! (jeg ville have sat den på nettet til 3500) - efter en times tid forlader han mig uden at have købt noget - eller med det pågældende ur til 3875,00 kr med fuld returret og en fornemmelse af at han fik det til en yderst fordelagtig pris.

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)