Jeg fik bronze
(20-09-2017, 01:05 PM)whoa Skrev: Tillykke med det! Det er så voldsomt fedt! Og den NATO har de ramt i røven! Den spiller der til!!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Enig - især med remmen. Den fuldender konceptet. Har allerede bestilt en reserve-rem da jeg har svært ved at se uret uden den rem.

Tak!

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
tillykke flot ur... Icon_smil har selv en tudor bronze... dog i brun.... Icon_smil
Mvh Hr.holm
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
(20-09-2017, 07:01 PM)hr.holm Skrev: tillykke  flot ur... Icon_smil   har selv en tudor bronze...   dog i brun....    Icon_smil

Så er du jo også med på patina-holdet  Icon_smil Hvordan går det med det?

Claus

Svar
(20-09-2017, 05:58 PM)cfnissen Skrev:
(20-09-2017, 01:05 PM)whoa Skrev: Tillykke med det! Det er så voldsomt fedt! Og den NATO har de ramt i røven! Den spiller der til!!

Enig - især med remmen. Den fuldender konceptet. Har allerede bestilt en reserve-rem da jeg har svært ved at se uret uden den rem.

Tak!

Claus

Jeg leder efter en der ligner til mit ventus Mori! Men håber sku Tudor kan komme på min liste en dag

Svar
(20-09-2017, 07:01 PM)hr.holm Skrev: tillykke  flot ur... Icon_smil   har selv en tudor bronze...   dog i brun....    Icon_smil

Tillykke Kenneth så er vi jo i samme båd   Icon_cool
Hvordan passer remmene dig ?  Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(20-09-2017, 07:03 PM)cfnissen Skrev: Så er du jo også med på patina-holdet  Icon_smil Hvordan går det med det?

Claus

ikk så meget patina er fra 02.17... uret er fint men læderremmen næsten for kort og nato kommer ikk på... så længere rem eller det må videre..

(20-09-2017, 08:33 PM)Stensbjerg Skrev: Tillykke Kenneth så er vi jo i samme båd   Icon_cool
Hvordan passer remmene dig ?  Icon_blink

læder remmen er kort som næsten for kort og er ikke til nato...  så det ryger nok videre... er ikk vild med det som jeg troede...  Icon_e_confused
Mvh Hr.holm
Svar
Tillykke Claus - fedt ur. Ved ikke helt om jeg er til Bronze, men kombi med den blå skive er nu flot.
Jeg er enig i at Tudor giver meget for pengene og især deres chrono modeller ( og især brugt) giver sååå meget for pengene.

Jeg havde ikke set den komme  Icon_smil troede mere på en Speedy som det næste.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • cfnissen
Svar
(20-09-2017, 10:55 PM)HG Skrev: Tillykke Claus - fedt ur. Ved ikke helt om jeg er til Bronze, men kombi med den blå skive er nu flot.
Jeg er enig i at Tudor giver meget for pengene og især deres chrono modeller ( og især brugt) giver sååå meget for pengene.

Åh, det er rigtigt. Den der Speedy....haha, der er jo altid et næste ur. Suk.

Jeg havde heller ikke set det komme....troede jeg havde styr på prioriteterne. :-)

Claus

[-]
  • HG
Svar
(20-09-2017, 10:55 PM)HG Skrev: Tillykke Claus - fedt ur. Ved ikke helt om jeg er til Bronze, men kombi med den blå skive er nu flot.

Hodinkee havde en pop-up shop hos Harrods i London sidst jeg var der, og jeg talte med en megt venlig mand med briller, der mente, at den næste ting, der ville blive meget eftertragtet (læs: svine dyrt) ville være vintage Tudor chronoer, så det var der, man skulle investere. Nu investerer jeg ikke i ure, så jeg har ikke købt nogen vintage chonoer, men det er hermed givet videre Icon_smil
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
(22-09-2017, 01:09 PM)Larsb Skrev:

Hodinkee havde en pop-up shop hos Harrods i London sidst jeg var der, og jeg talte med en megt venlig mand med briller, der mente, at den næste ting, der ville blive meget eftertragtet (læs: svine dyrt) ville være vintage Tudor chronoer, så det var der, man skulle investere. Nu investerer jeg ikke i ure, så jeg har ikke købt nogen vintage chonoer, men det er hermed givet videre Icon_smil

Ja, det kunne godt være rigtigt - bl.a. som følge af at Rolex urene er blevet så dyre som vintage.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)