Unboxing Aqua Terra 41,5mm blå skive :-)
Ha ha ........ tak skal du have ! Icon_e_biggrin1

Super anledning til at poste endnu et billede - denne gang dog blot taget med iPhone 6+

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Et af de flotteste ure overhovedet. Tillykke med det og hilsen fra en fjern slægtning:

İmage
Svar
(26-07-2015, 01:01 PM)Claus Tukjær Skrev: Et af de flotteste ure overhovedet. Tillykke med det og hilsen fra en fjern slægtning:

İmage

Ha ha .......... takker  Icon_e_biggrin1

Lidt utroligt, at tænke på, at de to ure - så forskellige de er - tilhører samme modelserie, Seamaster !!  Icon_diver
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Uhmm flot ur. Et af de ure hvor man helt kan forestille sig uret på håndleddet, og et perfekt matchende outfit :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Super flot ur - lækker blå skive Icon_party nyd det Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
(26-07-2015, 08:33 PM)Joepete Skrev: Super flot ur - lækker blå skive  Icon_party nyd det   Icon_Up

Takker .............. det gør jeg i fulde drag !!  Icon_hjerte

Ser pt "Skyfall", bare for fuldstændighedens skyld !  Icon_blink Icon_e_biggrin1
/Peter

Svar
Det gik lige op for mig, at der manglede et bestemt billede !! Icon_smil

İmage
/Peter

Svar
Kæmpe tillykke Peter. Du ved, at jeg synes, at det er et møg-hamrende fedt ur Icon_Up Icon_party

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
stort tillykke herfra peter!

fed klokke og den blå skive er mega lækker - jeg elsker selv blå skiver og især a la sunburst!

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)