Har I det på samme måde ?
Len Skrev:Jeg vil starte med at sige at jeg glæder mig til at se din 6542 - Danny. Så post endelig billeder af den når den kommer. Jeg har kun set den i min Vintage Rolex bog.

Jeg skal nok lægge nogle billeder op af den når den kommer.
Svar
jacob jensen Skrev:Godt at høre Danny at JLC kommer på armen når du skal være til fint brug
der skal jo ikke gå HELT Rolex i den Icon_e_wink Icon_mrgreen

Nej mit JLC hænger stadig på som eneste ikke vintage ur.
Svar
hannover_dk Skrev:
Gufle Skrev:Når der gøres rent, tager jeg uret af, da jeg stadig synes at der ikke er nogen grund til at udfordre skæbnen.

Hilsen
Danny
Herregud Danny - du kan da også snildt undvære uret den halve time om året Icon_redface
vh

Der er dem der er under tøflen der hjemme og så er der dem der lyver. Og jeg lyver ikke, så det bliver til lidt mere end en halv time om året. Icon_rolleyes Men gid det dog bare var en halv time om året
Svar
Gufle Skrev:Nej mit JLC hænger stadig på som eneste ikke vintage ur.
Det er også virkelig LÆKKERT Icon_cool
Svar
Hej John
Når nu uret faktisk kan tåle lidt bank - så er det jo kun din glæde over det nye og skinnende UR der holder dig fra at bruge det over alt.

UR kan her udskiftes med BIL - jeg skal ha de første par ridser og Bilka buler - så køre jeg helt ned til stranden gennem krat og over marker og det samme gælder for mit P112.

På med det og nyd det - også med et par små ridser

mvh

*moose / Thomas
Svar
*moose Skrev:Hej John
Når nu uret faktisk kan tåle lidt bank - så er det jo kun din glæde over det nye og skinnende UR der holder dig fra at bruge det over alt.

UR kan her udskiftes med BIL - jeg skal ha de første par ridser og Bilka buler - så køre jeg helt ned til stranden gennem krat og over marker og det samme gælder for mit P112.

På med det og nyd det - også med et par små ridser

mvh

*moose / Thomas
Nå ja men så er det jo bare at holde sig indendørs med uret og bilen. Lyder lidt kedeligt - ja direkte upraktisk faktisk?

Der er naturligvis den bløde løsning at bruge uret og bilen i det daglige, men ikke lige tage hverken uret eller bilen gennem tornekrat - det synes jeg mange mennesker klarer ret godt. (faktisk er det lidt lettere at undgå bilka buler i uret end i bilen)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Og så ville det jo også være noget lettere at undgå Bilka buler i visse biler hvis man havde en 50 - 100 stykker!

Eller bare 5....

eller 3

Icon_mrgreen

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Og så ville det jo også være noget lettere at undgå Bilka buler i visse biler hvis man havde en 50 - 100 stykker!
Eller bare 5....
eller 3
Icon_mrgreen

vh Baun
Det må vist siges Icon_e_biggrin Og det har JoePete aka John jo. Til almindeligt daglig brug - så går det fint med Panerai. Det kan jo være sandsynligt, at en pædagog er mere fysisk aktiv, og bygger ting osv - end jeg er/gør, og så er Seiko jo et godt valg, men så er der jo aftener og week-ender og møder og og og - hvor man trygt kan lufte de andre ure.

Er hovedtanken, at det nok skal videre, så ville jeg jo slet ikke ha uret i første omgang, men ellers forstår jeg det bliver inde til man føler det som en keeper. (værste brugsridser synes jeg man får på ydersiden af låsen på lænker - så på en læderrem er der jo mindre fare, og lettere bytte, netop på panerai.)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg mener at man skal passe på et ur, som det Panerai Joepete har købt, da uret er blevet et samlerobjekt, og da det er i næsten perfekt stand, men ellers har jeg da intet imod at bruge mine ure. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
Saadan har jeg det hver gang jeg koeber et nyt ur. Problemet er at naa jeg saa staar og kigger ned i kassen, saa er det bare for aergeligt at lade det ur man pt. syntes er det fedeste i verden ligge til fordel for et gammel Fortis.

Det skal siges at skal jeg ud og koere mountainbike hvor der er en chance for at gaa i gulvet, saa er det mit Fortis der kommer paa. Men arbejde, fritid, dykning, rejse, hiking etc. der kommer de alle med. - Men det betyder saa ogsaa at alle mine ure har brugs spor.

Skulle jeg goere det om, saa ville jeg nok have ladet vaere med at bruge mit Panerai 112 paa den maade. Det ur skal bare se en skarp kan i den anden ende af stuen, og saa faar det en rids. I og med at det er manuelt og uden dato, egner det sig godt som dress-ur... men bare ikke nu hvor det ligner det toolwatch som det jo entlig er bygget som....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)