29-03-2009, 01:23 PM
spørgsmål til Martin - i LW titanium versionerne, hvad legering bruger i ? gr.2 eller 5 ?
|
Ny diver fra Linde Werdelin
|
|
29-03-2009, 01:23 PM
spørgsmål til Martin - i LW titanium versionerne, hvad legering bruger i ? gr.2 eller 5 ?
29-03-2009, 02:49 PM
Hej forum
Dejligt at se alt jeres respons! Jeg kan sagtens forstå argumenterne om at vores Oktopus (som er eksemplet her) koster 50.000, når det så "kun" har et ETA værk! Men som en af jer pointerer, så er vi stadig nye på markedet og for øjeblikket handlet det om at finde vores ståsted i forholdntil design og koncept (som vi selv synes er ret unikt - altså vores ure + instrumenter) og derefter kan jeg love jer for at vi arbejder meget med at udvikle indmaden i både vores ure og instrumenter!... Uden at gå for meget ind i prisdiskussionen (som selvfølgelig er meget følsom for os - da vi godt kan genkende noget af det I siger!), så er prisenniveauet selvfølgelig opbygget af flere ting (design, markedsføring, materialer/finish og selvfølgelig det faktum at netop dette ur (Black DLC Oktopus) kun er lavet i 22 stk., hvilket selvfølgelig er stærkt limiteret i forhold visse andre brands... Men... vi læser med glæde både den positive og negative kritik og tager det selvfølgelig til os. Lige for at sætte things straight, så prøver jeg bestemt ikke at sammenligne os med hverken Panerai, Rolex, Omeage JLC eller nogen andre... jeg pointerede blot at der er meget stor forskel på finish af kasser fra forskellige brands versus prisen på ure faktisk hænger sammen. Med det sagt, så syne sjeg Panerai gør et super stykke arbejde.... (men er vel Paneristi af hjerte @Bjørn - vi bruger Titanium gr. 5 til bpde Oktopus og Spidolite versionerne! I stål bruger vi AISI 316L (4435 - men mindre nickel og molybdenum)... @Torben - en LW demonstration/aften er slet ikke en dårlig ide og mon ikke der sker noget i nær fremtid - jeg skal nok holde forummet orienteret hvis der sker noget! Mange tak for jeres interesse... og fedt at I gider at svare tilbage! Martin Issing
29-03-2009, 08:38 PM
martinissing Skrev:Mange tak for jeres interesse... og fedt at I gider at svare tilbage!Og jeg hører helt klart til dem der synes det er fedt når proffer - også inkluderende urmagere som Peter Halse og Steffen og andre der handler (handlede), ex Bjarne MyWatch, Morgan osv, gider være med. Det giver altid mere perspektiv og skulle der være nogen der mener det giver reklame for de pågældende, så er jeg iskold overfor det, så længe indlægene er sobre og tilfører noget og ikke har reklame som eneste formål, og det er denne tråd da flot repræsentant for vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|