Svar: 585
Tråde: 91
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Baun Skrev:Så mangler du egentlig bare et smukt (vintage) guldur til festlige lejligheder! Så skulle du være dækket ind...Baun
Æhh - var det ikke en vis Hr. Baun, der advokerede for at under 15-20 ure "simpelt hen ikke går"?
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Claus jeg har selv en SuperOcean med sort skive og ja kassen osv er blank. Jeg tvivler kraftigt på at de gul skivede er matte som du skriver. Enten snyder billedet eller også er den voldsomt poleret og børstet efterfølgende. Der er jo slet ingen kant på de horn længere. Desuden mangler den lille perle oppe i lynetten.
Mvh
Klaus
•
KlausM Skrev:Claus jeg har selv en SuperOcean med sort skive og ja kassen osv er blank. Jeg tvivler kraftigt på at de gul skivede er matte som du skriver. Enten snyder billedet eller også er den voldsomt poleret og børstet efterfølgende. Der er jo slet ingen kant på de horn længere. Desuden mangler den lille perle oppe i lynetten.
Mvh
Klaus
Professional ER matte, også skiven..... Dette billed er ikke af den jeg byder på.....
[url]"http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=90">http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=90[/url]
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Jeg er med. Sorry Claus.
•
•
•
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
hannover_dk Skrev:Sogge Skrev:Baun Skrev:Så mangler du egentlig bare et smukt (vintage) guldur til festlige lejligheder! Så skulle du være dækket ind...Baun
Æhh - var det ikke en vis Hr. Baun, der advokerede for at under 15-20 ure "simpelt hen ikke går"? 
Nix - tværtimod NÆSTEN - det var vist Mads G 
Nu ka' jeg ikke lige hitte' det, men er 99% sikker på at Baun har skrevet noget der minder om mit "citat" - under alle omstændigheder var det skrevet med det sædvanlige Baun'ske glimt i øjet - måske han selv han hjælpe os på sporet Per??

Sogge
•