Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 2,148
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,661 i 1,100 svar
Givet Likes: 6,291
Hej Jacob,
Sorry - glemte lige at tilføje at på Instagram hedder jeg (også) cfnissen.
Claus
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Ok jeg er dog hverken på det eller andre sociale medier,
Ud over 4 urforums.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 475
Tråde: 15
Modtaget Likes: 25 i 23 svar
Givet Likes: 4
Sikke en oplevelse det må have været! Ved du, hvornår eventet bliver afholdt igen?
Jeg bliver større og større Lange fan, hver gang jeg ser et billede. Det er ren kunst. I hvert fald bagkassen
Det er nogle fede gaver, der er kommet med hjem. Hvor er pennen fra?
/Mads
•
WatchThis.dk Skrev:Sikke en oplevelse det må have været! Ved du, hvornår eventet bliver afholdt igen?
Jeg bliver større og større Lange fan, hver gang jeg ser et billede. Det er ren kunst. I hvert fald bagkassen
Det er nogle fede gaver, der er kommet med hjem. Hvor er pennen fra?
/Mads
Jeg mener, at der er en runde i foråret en gang, ca. maj måned - og Lange er noget helt specielt.
Pennen er fra Wempe - den ligner en Montblanc, men er det ikke. Den er nu ganske fin! Sidste år gav de et (quartz) ur - også ganske pænt. De gav også det seneste nummer af International Watch og en bog om ure med komplikationer. Ganske pænt.
Det er en god butik - har lige haft min kones ur til service gennem den. De serverer rask væk et glas champagne eller en espresso med lækre chokolader, hvis man skal vente mere end 20 sekunder...ca.....
Claus
•
Svar: 755
Tråde: 47
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
Givet Likes: 0
Hvad koster sådan er rundtur?
•
D.Sandberg Skrev:Hvad koster sådan er rundtur?
Nul dollars og nul cents. Det er et gratis tilbud til dem, der læser om det på den website jeg har nævnt tidligere. Der er et begrænset antal pladser, men det er den eneste forhindring.
Dem, der arrangerer er moderatorer på nogle af sitens fora. Jeg har en kraftig fornemmelse af at der er div. deals i baggrunden - som med så mange andre ting her i USA. Og butikkerne stiller op for at komme i dialog med ur-nørder, få taget billeder osv. osv.
Men for en almindelig person er det jo bare en fed mulighed for at blive introduceret til diverse urmærker, butiksfolk og komme tæt på urene samt - ikke mindst - møde andre mennesker med denne mærkelige interesse.
Claus
•
Svar: 755
Tråde: 47
Modtaget Likes: 6 i 5 svar
Givet Likes: 0
Det er altså virkelig fedt! Lucky guy!
•
Svar: 475
Tråde: 15
Modtaget Likes: 25 i 23 svar
Givet Likes: 4
Det var da nogle pæne gaver så. Meget imponerende.
Det event gad jeg godt med til. Det fungerer nok ikke helt så godt på dansk jord
/Mads
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Ja cool runde du har været på der med en masse lækre ure!
De gamle PP'er og Lange kan også få mit hjerte til at slå en ekstra gang det er helt sikkert!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•