New York Watch Walk 2015 (Mange billeder)
cfnissen Skrev:
jacobzimmer Skrev:Super fed gennemgang! Sjovt nok har jeg fulgt Craniotes lidt tid på instagram, og så godt hans billed af jeres FP journe i går aftes. Så må det vel være dig der er docfink? Icon_e_biggrin1

Cool. Gode billeder fra ham, ikke?

Ha. ha...Icon_e_wink Jeg mangler lige en lægegrad for at kunne være Docfink. Super fin fyr i øvrigt. Det er mit ur til højre, så vidt jeg husker. Det er det med den blå skive Icon_e_wink

Claus

Når okay, troede lige.. Ja han er en super fotograf, og en cool humor Icon_e_biggrin
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Hej Jacob,

Sorry - glemte lige at tilføje at på Instagram hedder jeg (også) cfnissen.

Claus

Svar
Ok jeg er dog hverken på det eller andre sociale medier,
Ud over 4 urforums. Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Sikke en oplevelse det må have været! Ved du, hvornår eventet bliver afholdt igen?

Jeg bliver større og større Lange fan, hver gang jeg ser et billede. Det er ren kunst. I hvert fald bagkassen Icon_e_wink

Det er nogle fede gaver, der er kommet med hjem. Hvor er pennen fra?

/Mads
Svar
WatchThis.dk Skrev:Sikke en oplevelse det må have været! Ved du, hvornår eventet bliver afholdt igen?

Jeg bliver større og større Lange fan, hver gang jeg ser et billede. Det er ren kunst. I hvert fald bagkassen Icon_e_wink

Det er nogle fede gaver, der er kommet med hjem. Hvor er pennen fra?

/Mads

Jeg mener, at der er en runde i foråret en gang, ca. maj måned - og Lange er noget helt specielt.

Pennen er fra Wempe - den ligner en Montblanc, men er det ikke. Den er nu ganske fin! Sidste år gav de et (quartz) ur - også ganske pænt. De gav også det seneste nummer af International Watch og en bog om ure med komplikationer. Ganske pænt.

Det er en god butik - har lige haft min kones ur til service gennem den. De serverer rask væk et glas champagne eller en espresso med lækre chokolader, hvis man skal vente mere end 20 sekunder...ca.....Icon_e_wink

Claus

Svar
Hvad koster sådan er rundtur?
Svar
D.Sandberg Skrev:Hvad koster sådan er rundtur?

Nul dollars og nul cents. Det er et gratis tilbud til dem, der læser om det på den website jeg har nævnt tidligere. Der er et begrænset antal pladser, men det er den eneste forhindring.

Dem, der arrangerer er moderatorer på nogle af sitens fora. Jeg har en kraftig fornemmelse af at der er div. deals i baggrunden - som med så mange andre ting her i USA. Og butikkerne stiller op for at komme i dialog med ur-nørder, få taget billeder osv. osv.

Men for en almindelig person er det jo bare en fed mulighed for at blive introduceret til diverse urmærker, butiksfolk og komme tæt på urene samt - ikke mindst - møde andre mennesker med denne mærkelige interesse.

Claus

Svar
Det er altså virkelig fedt! Lucky guy!
Svar
Det var da nogle pæne gaver så. Meget imponerende.

Det event gad jeg godt med til. Det fungerer nok ikke helt så godt på dansk jord Icon_e_biggrin1

/Mads
Svar
Ja cool runde du har været på der med en masse lækre ure! Icon_cool

De gamle PP'er og Lange kan også få mit hjerte til at slå en ekstra gang det er helt sikkert!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)