IWC Portuguese 7 days
Jeg har for nyligt forhørt mig hos Hvelplund for service på et nyere IWC auto three-hander, det bekræfter prisen på ca. 3500,- dkk.
Richemonts (IWCs) egne service centre kører også "faste" priser på service. Og kan på nogle lokationer være lidt billigere. Jeg har fået serviceret en auto-chrono for 3750,- dkk med to års garanti. Det kan være værd at undersøge.
Så snart urene har en hvis alder, går der dog fuldstændigt "cover-my-ass" politik i den, alt skal sendes til Schaffhausen og have den store tur.. Og det koster spidsen af en F35..
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Lidt OT, men jeg finder de servicepriser acceptable - nogen der ved hvilket nabolag vi snakker for et 3717?
Svar
KimT Skrev:Lidt OT, men jeg finder de servicepriser acceptable - nogen der ved hvilket nabolag vi snakker for et 3717?

Enig det er ok.

Auto-chrono som sagt 3750,- hos tichemont i orienten. Ca. 5500,- hos hvelplund, spurgte dem for 2 uger siden.

Forudsat der ikke skal skiftes noget dyrt og vigtigt.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
peterkaa Skrev:5500,- hos hvelplund, spurgte dem for 2 uger siden.

Forudsat der ikke skal skiftes noget dyrt og vigtigt.
Super - tak.

Og servicepriser er jo altid med forbehold for dele, idet det vil være umuligt for dem at sige hvad der må være af skade i uret, før de får det åbnet. Det har jeg fuld forståelse for Icon_razz
Svar
Hos Ole Mathiesen koster service af en cal. 79320 (som f.eks. i ref. 3717) grundlæggende kr. 4190. Hertil kommer selvfølgelig evt. reservedele.
JK
Svar
AndersR Skrev:
Bademester Skrev:Nogen som ved hvor meget vil en service koste på sådan et ur?

Sidst jeg snakkede med Hvelpelund, om service på IWC, husker jeg det som om, at prisen for et time-only ur til service lå omkring 3-4 k og chrono lidt højere, og at det så ville blive dyrere jo flere komplikationer der var. Ved ikke hvor meget "complication" de mener power reserve er (Det er det jo egentligt), men vil tro det er i det høje leje.

Hvor lang tid siden er det at du fik den pris at vide Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)