hannover_dk Skrev:Jeg tror jeg kan sige, at der ikke er et eneste urmærke jeg som sådan hader - det er alt for voldsomt i min verden.
Breitling er jeg lidt delt overfor - jeg bestemt lide en del af dem, men synes nok at en del er for bling - for blanke - og så havde jeg i mange år svært med de der fire ophøjede brikker på kransen - men omvendt - respekt for at Breitling i den grad har sit kendemærke som de holder fast i.
Også lidt sjovt med deres rescue watch som kunne tilkalde hjælp - om det så generelt har været en mere eller mindre brugt funktion - så respekt for at gå ny vej.
Jeg tror vel også man kan ha en del respekt for deres B01 kolonnehjuls kronograf værk. Jeg har ikke læst så meget om den, men det ser godt ud på billeder og specs er også ok
(og så kunne man tillægge at jeg elsker 806 navitimer - så lidt stærke følelser er der vel, men det er jo nok lidt uden for subjekt)
vh
Hvis ordet hader virkelig kan påvirke dig så voldsomt som du giver udtryk for hannover så tør jeg ikke tænke på hvordan verden ellers påvirker dig,
hvis jeg kender claus ret tror jeg ikke du skal lægge mere i ordet end som så,og mere sarte er vi vel ikke end vi kan tåle ordet hader
når vi snakker om hvad vi kan lide og ikke kan lide ved et ur mærke
Claus kunne også have sagt like or don't like
men jeg har ikke fantasi til at forestille mig at fordi han bruger ordet hader så skulle det virke for voldsomt på et voksent menneske,
verden er fuld af det der er meget værre hvor ordet voldsomt kan bruges med rette,her syntes jeg det er at skyde gråspurve med kanoner (sorry to say)
Personlig syntes jeg det er en fin tråd hvor man får set vores forskellige syn på et mærke
og ikke mindst hvorfor vi ser det som vi gør,gerne mere af det for min skyld om i så vil bruge ordet hader eller ej er for mig et fedt det ryster ikke min verden