Seiko SKX vs Seiko SRP
#11
Chrono24 er en hjemmeside i stil med DBA, bare international og kun med ure. Alle - forhandlere som private - kan annoncere der, så man kan ikke sige noget generelt. Find den sælger der har det du søger og check så referencer på ham. Google ham og se hvad andre skriver og tjek evt. om de har en fysisk butik, som tit er et godt tegn.

Personligt har jeg handlet en del via siden og aldrig haft problemer, men jeg kender flere der har uheldige episoder.

Hold dig til sælgere med gode referencer og indenfor EU, så du ikke får en ekstra regning på told og moms, så er du godt på vej.
Svar
#12
Hvis du er faldet for Seiko dykkerure, kan monsterwatches.nl anbefales.

Jeg vil også slå et slag for et par andre i stilen, et Seiko 5 der er lidt billigere til hvis du alligevel ikke skal dykke med uret, eller en sumo sbdc031
http://www.monsterwatches.nl/product/sbdc031/
Svar
#13
Mange tak tg
Grail: Pequignet Royale Paris Ref: 9010173
Svar
#14
Sumo er også et super lækkert ur...
Svar
#15
Seiko laver generelt rigtigt fine ure til prisen.

SRP777 er helt fantastisk imho. Klasse ur Icon_hjerte
Mvh Kim 
Svar
#16
Jeg stemmer i med et til SRP !! Det er super flotte og komfortable ure, generelt i en bedre finish end SKX. Derudover, så er det værk, der ligger i SRP netop en opdateret udgave af SKX, bl.a. Med hack og wind !!

Som Kim skriver, så kan Sumo også anbefales - det tager skridtet lige en tand højere mht finish !!

Begge ure giver bare SÅ meget ur for pengene !!


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Stensbjerg
Svar
#17
Jeg har besluttet mig - det bliver et SRP773K1 fra Kronometer Icon_e_biggrin1
Grail: Pequignet Royale Paris Ref: 9010173
[-]
  • pbr
Svar
#18
Godt valg !!

Husk billeder, når du får det


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#19
Tillykke med et Seiko går man ikke galt i byen. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#20
Der går desværre et par uger før jeg får råd, men tak alligevel Icon_lol
Grail: Pequignet Royale Paris Ref: 9010173
[-]
  • pbr
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)