Unboxing Aqua Terra 41,5mm blå skive :-)
Takker Icon_smil

Dit er altså også flot !!! Og jeg synes den mørke rem giver uret lige det ekstra med den lyse skive og guld indexerne !! Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Der er ikke noget bedre end unboxing indlæg, dejligt med en god historie og gode billeder.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
(25-07-2015, 08:30 PM)bcmb Skrev: Der er ikke noget bedre end unboxing indlæg, dejligt med en god historie og gode billeder.

Takker  Icon_smil  Jeg tror, at det er uundgåeligt, at begejstringen ved at modtage et nyt ur smitter igennem, når man skriver indlægget - og det højner læseværdigheden !  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Da nu forumsoftwaren ikke gør det muligt at få noget ud af de sidste 4 billeder, har jeg croppet de to bedste til, så de viser lidt mere, selv i de små crappy formater, som det er muligt at vise herinde !!

Forhåbentlig kan det være med til at give et indtryk af skivens fantastiske blå metalliske farvespil !

İmage

İmage

Med alle de forbedringer og det kæmpearbejde, man har gjort for at gøre forummet til den super oplevelse, det er nu, så er det mig ufatteligt, at man vil acceptere, at billedvisningen på denne måde er blevet forringet !! Icon_computer

At kunne understrege sine indlæg med gode og tydelige billeder, samt vise rigtig gode billeder af sine og andres ure, er i mine øjne mindst 50% af værdien af et forum som dette. Ja, det skal også være et nørdeforum med tekniske og historiske tekster, men vi må nok indse, at det store flertal gerne vil se og vise gode billeder af smukke ure - at nedprioritere dette (tilsigtet eller utilsigtet), det er i mine øjne en falliterklæring af de helt store !! Icon_cry
/Peter

Svar
Har Frederik ikke lige skrevet (i denne tråd) at en forbedring var på vej, eller misforstod jeg hans indlæg?
Svar
(25-07-2015, 09:23 PM)KimT Skrev: Har Frederik ikke lige skrevet (i denne tråd) at en forbedring var på vej, eller misforstod jeg hans indlæg?

Det er rigtigt og måske er jeg lidt urimelig her Icon_flov  - jeg kan blot ikke forstå, at det ikke forlængst er sket !! 

Vi er jo en del, der jævnligt har gjort opmærksom på problemet ............ og måske var det også noget, som man selv fra starten af burde have erkendt, ikke var godt nok !

Jeg husker et indlæg for næsten 2-3 måneder siden fra Frederik eller Martin (kan ikke huske hvem af dem), hvor det blev udtalt, at det ville blive rettet ved en opdatering - men siden er der intet sket !  Icon_e_confused
/Peter

Svar
Lad os håbe det bliver løst og endnu engang tillykke med den lille ny :-)
Svar
Off topic:
På iPad er billed-størrelsen intet problem, man zoomer bare Icon_blink

On topic:
Super smukt ur du har fået dig - elsker den blå skive (og den er helt sikkert endnu smukkere IRL) Icon_Up
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
(25-07-2015, 10:17 PM)BadHamster Skrev: Super smukt ur du har fået dig - elsker den blå skive (og den er helt sikkert endnu smukkere IRL) Icon_Up

Takker ............ det er også netop skivens "magi", der har fanget mig med dette ur - og du har ret, den skal opleves IRL  Icon_smil
/Peter

Svar
Hold nu K... Hvor er det ur bare leksi :up:

Sidder her på terrassen i sydspanien (læs: Det var ikke ment som pral, blot en konstatering) og stornyder dit indlæg og dine fantastiske billeder. Det ur er bare lækkert, og fyldt med lækre detaljer (urskiven, visere form osv.) dog ville den mindre 38,5 passe bedre på mit håndled ;)

Blå skivede ure rocker, kæmpe tillykke med klokken :up:
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)