Udelukkelse fra hjemmesiden
hannover_dk Skrev:
alsendk Skrev:Der er snart mange der har prøvet den med at blive udelukket permanent.... Icon_e_surprised
Tjo - men her er det vel givet en IP adresse som bliver udelukket - eller en arbejdsgiver der har lukket for ex. ur sider og andet (hotmail og Ebay) og ikke ursitet der er med i billedet.
Jeg tror der er ganske mange der gør det efterhånden. Åbner for deres egen - DGS, Krak og visse søge maskiner og virksomhedssider, men lukker fordi rigtigt mange jo sidder i arbejdstiden og hygge surfer Icon_e_smile
Jeg kan huske vi lavede en test på vort kontor i Hong Kong en helt tilfældig eftermiddag. 18 piger/kvinder sad der, og i 45% af tiden havde de spillet spil på internettet eller hentet Hallo Kitty billeder ned til familien. Vi vidste det var slemt, for de skifte billede på skærmen når vi gik forbi, men gad vide hvor mange abejdstimer "vi" bruger på hobby, indkøb og andet. Nok ligeså meget som går til sygdom TROR jeg.

venligst

Kedeligt men sandt. Jeg analyserede fænomenet "arbejdsmoral" for nogle år tilbage og konkluderede/forsvarede at arbejdsmoral er et ledelsesmæssigt problem. Umotiveret medarbejdere og medarbejdere der ikke har en ordentlig synlig chef, bruger meget af deres tid på andre aktivitetter i arbejdstiden. Bl.a. så skriver de indlæg på Urforum.dk:-)

Mvh. Jon
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)