Speedmaster fra 1985?
Magnum Skrev:Jeg har længe ledt efter en fra 1980, og har set 2 stk. på nok 4 år, begge desværre i en dårlig stand.
Satans, det var jo ikke sådan det skulle ende. :P
Certina DS Podium Automatic - C674.7029.42.69
Oris Divers Small Second, Date - 643-7609-84-54-MB
Svar
nemauen Skrev:
Magnum Skrev:Jeg har længe ledt efter en fra 1980, og har set 2 stk. på nok 4 år, begge desværre i en dårlig stand.
Satans, det var jo ikke sådan det skulle ende. Icon_razz
He he - Det ender (sgu) nok med en Mark V Icon_e_wink

İmage
Her præsenteret "som dagens klokke" (iøvrigt med værk nummer: 47.834.xxx)
... det er lettere at opspore, og er jo heller ikke så "almindeligt" og er ganske tidstypisk Icon_mrgreen

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Med fare for at blive kaldt kætterisk Icon_redface så kunne man jo også overveje en Seiko diver fra fødeåret 1985 ? Med Seiko kan du endda gå efter et ur, som har din fødemåned oveni Icon_e_wink De klassiske cushion case divers: 6309-7040 og 6309-7049, er både smukke, behagelige på armen og robuste Icon_e_wink Du skal dog lige alliere dig med kyndige folk på området inden køb, da vintage Seiko er en ren jungle Icon_e_confused

İmage

Jeg valgte at købe et dress ur fra mit fødeår og -måned, da jeg så har uret på i særlige anledninger, frem for til hverdag. King Seiko med HiBeat værk fra august 1972 - super årgang Icon_e_wink :

İmage

Når jeg nu har formastet mig til at foreslå japansk i en Omega tråd, så lad mig lige sende fredspiben rundt: Jeg har ikke haft min sidste Speedy Pro Icon_cool

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Med fare for at blive kaldt kætterisk :oops: så kunne man jo også overveje en Seiko diver fra fødeåret 1985 ? Med Seiko kan du endda gå efter et ur, som har din fødemåned oveni :wink: De klassiske cushion case divers: 6309-7040 og 6309-7049, er både smukke, behagelige på armen og robuste :wink: Du skal dog lige alliere dig med kyndige folk på området inden køb, da vintage Seiko er en ren jungle :?

İmage

Jeg valgte at købe et dress ur fra mit fødeår og -måned, da jeg så har uret på i særlige anledninger, frem for til hverdag. King Seiko med HiBeat værk fra august 1972 - super årgang :wink: :

İmage

Når jeg nu har formastet mig til at foreslå japansk i en Omega tråd, så lad mig lige sende fredspiben rundt: Jeg har ikke haft min sidste Speedy Pro 8)

İmage
Haha John - det er farligt land du bevæger dig ud i. Men det skulle netop være et Speedmaster Pro fordi det skulle være et lidt klassisk ur der kan gå til det meste (fremfor en diver), så jeg kunne ha' den på til det hele. :)

Men ellers må det jo bare blive fra et andet år, eller også må jeg op med pengepungen og smide nogle mønter efter det til 32k. :P
Svar
Joepete Skrev:Med fare for at blive kaldt kætterisk Icon_redface så kunne man jo også overveje en Seiko diver fra fødeåret 1985 ? Med Seiko kan du endda gå efter et ur, som har din fødemåned oveni .....
Når jeg nu har formastet mig til at foreslå japansk i en Omega tråd, så lad mig lige sende fredspiben rundt: Jeg har ikke haft min sidste Speedy Pro Icon_cool
İmage
Du trækker hårde veksler på vor tålmodighed og overbærenhed Icon_e_wink
Dette var anden gang - "3 strikes and you're out".

Bortset fra det, så var det et forfriskende (og frejdigt) forslag Icon_e_biggrin

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
inden du nu mister modet helt kan jeg da konstetere at cder er habdlet 3 Speedmaster prof. indenfor de sidste pår år på Vintageure...

Så de findes!

vh Baun
Svar
Baun Skrev:inden du nu mister modet helt kan jeg da konstetere at cder er habdlet 3 Speedmaster prof. indenfor de sidste pår år på Vintageure...

Så de findes!

vh Baun
Tre fra 1985?
Svar
Baun Skrev:inden du nu mister modet helt kan jeg da konstetere at cder er habdlet 3 Speedmaster prof. indenfor de sidste pår år på Vintageure...

Så de findes!

vh Baun
Fed funktion, at man kan se tidligere handlede! Og jeg kan faktisk tælle 4. Så der er danskere der har dem - så må man jo bare ud og søge lidt! Er faktisk solgt et her den 7. december 2009.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: