Tvillinger
A-men hvor er den dog flot i guld! Det skulle man jo slet ikke tro, men JO - FLOT
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:A-men hvor er den dog flot i guld! Det skulle man jo slet ikke tro, men JO - FLOT
vh
Ja - et ur det kan være vanskeligt "at forholde sig til, eller få hold på". Lidt i retning af Ploprof, der også udstråler "massiv personlighed".
Guld Flighty'en læner sig voldsomt op ad "for meget", og er for mange også "for meget". - Men personlighed, det kan man vist ikke fradømme den.

med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Ja jeg synes den er "vimmer flot", men jeg erkender - det er ikke alt tøj jeg lige ville finde den passede til, men for pokker - flot flot flot . med den store guldvægt og sit helt specielle udseende - synes jeg
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Et guld speedmaster eller Flightmaster er ren Ur-XXX.

Det er flot sæt af connier og flighty.

Jeg har mange gange tvunget mig selv til at gå med begge dele men desværre uden held. Jeg håber jeg en dag bliver ligeså moden/mæt som jer.

Ciao!!!
Svar
hannover_dk Skrev:Ja jeg synes den er "vimmer flot", men jeg erkender - det er ikke alt tøj jeg lige ville finde den passede til, men for pokker - flot flot flot . med den store guldvægt og sit helt specielle udseende - synes jeg
vh
Før Omegamania havde "kastet lys" på disse store og specielle ure, fristede den store guldvægt også "svage sjæle".
2 af de 200 eksemplarer er med sikkerhed gået deres undergang i møde i smelteovnen. Icon_e_sad

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
En dag når jeg har nok penge til det vil jeg købe mig en Speedy i guld med lænke til 118.000 Kilo
Svar
Columbo Skrev:En dag når jeg har nok penge til det vil jeg købe mig en Speedy i guld med lænke til 118.000 Kilo
118 millioner lyder nu lidt dyrt, selv om der er guld i det Icon_e_biggrin
Men jeg er enig - der er da noget over den for pokker. Hvornår er den første rent guld speedy fra? ref?
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Columbo Skrev:En dag når jeg har nok penge til det vil jeg købe mig en Speedy i guld med lænke til 118.000 Kr.
Den er også "hammer fed". Har selv været fristet af "den diskrete charme" ved en BA i hvidguld.
Sjovt nok, med disse ædle metaller og drømmene om dem - de lider skibbrud på grund af for lidt ædelmetal i tegnebogen. Icon_e_wink

Svar
hannover_dk Skrev:
Columbo Skrev:En dag når jeg har nok penge til det vil jeg købe mig en Speedy i guld med lænke til 118.000 Kilo
118 millioner lyder nu lidt dyrt, selv om der er guld i det Icon_e_biggrin
Men jeg er enig - der er da noget over den for pokker. Hvornår er den første rent guld speedy fra? ref?
vh
BA 145.022 fra 1969 med kaliber 861.

Fra Speedmaster Missionnet:
1st version in 18-ct. solid gold with Bordeaux bezel, back engraved OMEGA Speedmaster - Omega The First Watch Worn on the Moon- Apollo XI 1969 and numbered 1 to 1014;
39 watches (including the first 28) were given to the astronauts of 1969-72 with personal dedication (e.g. No 17 - Astronaut Neil A. Armstrong - Gemini 8 - Apollo 11) surrounding the engraving to mark man's conquest of space - with time, through time, on time. On leather or luxury gold BA 1116/575 with satin-brushed curved links. The central link is bordered by two small, extra, straight links which are also satin-brushed.

Svar
Ja en BA i hvidguld er heller ikke værst.

Jeg så Magnum havde en på lænke og at Kongen har en på rem til salg.

En ting jeg godt lide ved guld speedy er at den har 1863 værk samt safir glas der kun er behandlet på indersiden.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)