Tydeligt at Du udtaler dig om noget du ikke har forstand på!!
Citat:Men ikke så meget værre end alle de "discontinued" Pam´s som stadigvæg efter en gennemgående undersøgelse ligner basis-Paneraier med modificerede lommeursværker.
At sammenligne Panerai´s discontinued ure med det som
hannover_dk skriver
Citat: Rent ud sagt sales talk, og også den mindre seriøse type af slagsen
......det er at smykke sig med lånte fjer.
er skudt HELT ved siden af og viser TYDELIGT min Point !!!!!!!!!
Citat:Du udtaler dig om noget du ikke har forstand på!!
Panerai smykker sig, mig bekendt, PÅ INGEN MÅDE med lånte fjer ved at bruge titlen "Leverandør" eller lignende titler.
Leverandør til den Italienske Hær er vel næppe en underdrivelse!!?
Det er KLART at Panerai´s discontinued modeller ALLE er "magen til" de øvrige modeller hva angår udsende, idet det er Panerai´s T.M. (Trade Marke) URETS DESIGN, så SELVFØLGELIG ligner de ALLE hinanden, uanset om de er discontinued, eller ej.
Hva angår værket så er det deltvist korrekt at de, som sidder i discontinued Pam´s ikke den største WOW oplevelse .........MED UNDTAGELSE AF:
Pam021 Rolex værk (calibre no. 618 fra 1930-40erne, hvis jeg husker rigtigt)
Pam203 8Dages Angelus værk (SF 240 movement fra 1940, , hvis jeg husker rigtigt)
OSV....
......For slet ikke at tale om de nye med Panerai´s InHouse Værk.
Det kan vel hellerikke være din mening at ALLE modeller skal have et individuelt, unikt værk, i såfald ville der kun komme få ure på markedet hvert år.
Citat: ......efter en gennemgående undersøgelse
Jeg ved ikke hvor længe du har brugt på din "Gennemgående undersøgelse" men du burde bruge li.. MEGET længere tid på den, for den er uden hold i virkeligheden.