Replica Watches
Intet ondt ment Icon_e_biggrin
kopiure er bare ikke sagen nyt ORIS diver begynder ved ca 5-7 k alt hvilke model man
gå efter og så koster de ellers derop ad til en ca 18k.

Brugt er der også flere muligheder fra en ca 5k.
men elles bestil deres 09 katalog (det er flot )evt med en prisliste og så se om
der er noget der kunne friste Icon_e_biggrin

Jeg er selv super glad for min coste diver,mærket giver top kvalitet for dine $ Icon_cool
Enig. Oris spiller max Icon_mrgreen

Mit TT1-Diver kostede kun små 7k fra nyt - alt inkl.

İmage

İmage

İmage

İmage

Men måske lidt 'ondt' at bruge sådan et lækkert ur som beater Icon_e_biggrin
Sociologen Skrev:Enig. Oris spiller max Icon_mrgreen

Mit TT1-Diver kostede kun små 7k fra nyt - alt inkl.

İmage

İmage

İmage

İmage

Men måske lidt 'ondt' at bruge sådan et lækkert ur som beater Icon_e_biggrin

Ja det er et super lækkert ur. Kikkede på det og Diver GMT'en på Otis hjemmeside Icon_e_smile

Hvad betyder beater, fornemmer der ligger noget negativt i ordet Icon_question

Ulrik
Kopi ure er bare dårlig stil og langt fra velanset eller lovligt. Replica ure er i mine øjne ikke helt så slemt, men stadig bare total dårlig stil. Specielt fordi man for stort set samme penge kan få fine gode ure. Certina, Tissot, osv. får for 2-3 k. Du kan også købe Oris brugt for 3-4 k som vil tjene dig langt bedre.

Var jeg dig ville jeg finde et automatic Seamaster som du har haft kig på. De koster ikke alverden 7-8 k og kan klare turen på stranden. Desuden taber de ikke værdi som kopien, så på den lange bane er det både den fedeste og billigste løsning hvis du ellers kan undvære pengene.

/Mads
Nej nej. Bare et udtryk for, at man bruger uret i situationer, hvor det kan risikere at få ridser, skrammer mv., mens man skåner sine andre ure. Som fx ved en tur til stranden, lidt havearbejde, en 'våd' aften i byen med kammeraterne mv.

I hvert fald min oplevelse af begrebet.
Sociologen Skrev:Nej nej. Bare et udtryk for, at man bruger uret i situationer, hvor det kan risikere at få ridser, skrammer mv., mens man skåner sine andre ure. Som fx ved en tur til stranden, lidt havearbejde, en 'våd' aften i byen med kammeraterne mv.

I hvert fald min oplevelse af begrebet.

Takker, er jo stadigvæk ny i det her forum Icon_e_smile

Ja der er nok også mange der syntes det er forkert at tage et Certina DS First 200 m med på til strande.

Da jeg havde mit Omega Seamaster 300 M Chronometer Americas Cup (25945000) brugte jeg den hver dag. Også når jeg var på stranden, det kom også med når jeg skulle snorkle. Det er vel et dykkerur Icon_cool
[attachment=1]<!-- ia1 -->Omega1.JPG<!-- ia1 -->[/attachment]
Man kan se det hvis man ved det.
[attachment=0]<!-- ia0 -->Omega2.JPG<!-- ia0 -->[/attachment]
Her er det vis lidt lettere at se uret.
I mine øjne er det ganske ok at bruge disse nyere dykkerure i deres rette element. Først når der går samler modeller i den at jeg har svært ved at bruge dem til strand/dyk/daglig dag.

/Mads
Mads Gjødesen Skrev:I mine øjne er det ganske ok at bruge disse nyere dykkerure i deres rette element. Først når der går samler modeller i den at jeg har svært ved at bruge dem til strand/dyk/daglig dag.

/Mads

Hej Mads

Jeg har set du tidligere er blevet refereret til som eksperten, ved du om det er nok bare at skylde uret under rent vand efter en strand/snorkle tur?

Der står jo tit opfordringer om folk skal få deres ur tryktestet.

Ulrik
En tur under hanen efter en tur i saltvand plejer at være nok. Det forudsætter dog at uret er af nyere dato eller tryktestet inden for de sidste 3-5 år.

Kommer der pludselig kondens på glassets inderside er det akut afsted til urmager. Så er den gal. Men få det evt. tryktestet hvert 2-3 år. Det koster ikke alverden og skulle sikre dig.

/Mads
Der er intet ondt i ordet beater det er bare det ur hvor man bliver mindst ked af det hvis det
få en ridse Icon_e_biggrin

Altså det ur som kommer på hvis man laver noget hvor risikoen for ridser
er mere end normal høj.

Gode ORIS billeder som tydeligt viser at ORIS leverer varen for $erne Icon_cool
om den er for dyr som beater må man gøre op med sig selv.

Personlig mener jeg ikke at andre sprit nye ure til 7k kan være med her,
ikke nogle jeg kender ihvertfald men jeg kan være farvet Icon_e_wink

Havde mit SEIKO ikke den historie det har for mig købte jeg sikkert et ORIS som beater
eller en TAG 1000m diver

Mine ure bliver altid skyllet med kold vand hvis de har været i salt/klorvand skal de
renses for snavs bruger jeg mild håndsæbe/skum og lunken vand

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)