Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Hun svarer lidt måske - for at vise at man ikke skal hente men kan teste inden betalingen er effektiv, men jeg synes hendes tyske er mystisk - tror ikke hun er tysk?
Hun skriver at man kan få uret tilsendt og have 3 dage framodtagelsen til at teste det hos en lokal urmager. Uret sendes når pengene er frigivet fra ens konto, men under Google-Prüfungsschutz??
Den der Google-Prüfungsschutz kan jeg ikke google mig til og det lyder som noget vås - hvad skulle google dog byde ind med der - de er da ikke kend som treuhand eller Escrow udbydere?
Meningen skulle vist nok være at man så får pengene tilbage hvis ens lokale butik eller kontrollant ikke siger god for uret - men igen mangler en del sammenhæng mildest talt, så jeg tror sammenligningen med Nigeria breve er ret god.
Andre der læser hende anderledes?
vh
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg læser det som dig John. En værre gang sludder for en sladder. Jeg skrev i min mail (oversat fra tysk)
Hej
Er det mulig at afhente uret personligt og betale kontant ved afhentning?
Mvh. Mads
Og så fik jeg det der lange og dårligt skrevede svar, som i øvrigt ligner en gang "copy and paste" til alle der mailer med spørgsmål. Men med de fantasipriser er der jo ingen tvivl om at der er ugler i mosen
/Mads
•
Svar: 665
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Gad godt se denne som kopi :-):
JAEGER-LECOULTRE AMVOX2 CHRONOGRAPH
Price: € 1,900
Limited Edition of 750 Pieces
Titanium Case
Leather Strap
Stainless Steel Deployant Buckle
Chronograph
Date Displays at 5 O'Clock Position
Hour Counter Between 8 and 10 O'Clock Positions
Minute Counter Between 2 and 4 O'Clock Positions
Luminescent Hands, Numerals, and Chronograph Counters
Case Diameter 44mm
Case Thickness 13.5mm
Scratch Resistant Sapphire Crystal
Automatic Movement
Water Resistant At 50 meters
Unworn with warranty
Box and Papers
Model reference Q192T440
Stock No: JLC090
All Jaeger-LeCoultre watches come with its original Jaeger-LeCoultre watch boxes, instruction manuals, and papers
•
Kopisterne ville aldrig kaste sig over en model som denne. Det ville være alt for besværligt og resultatet ville være sørgeligt trods besværen.
Nej de holder sig til de enkle date modeller, hvor det er begrænset hvor meget lort de kan lave i den...
/Mads
•
Svar: 665
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Nemlig - med andre ord så får man ikke en gang en kopi hvis man kaster monetos efter denne side...
•
Peter V Skrev:Nemlig - med andre ord så får man ikke en gang en kopi hvis man kaster monetos efter denne side...
Nej masser af urene må helt enkelt være billeder - man kan umuligt tænke sig at de har kopiure af dem alle - Som Mads skriver, visse ure kopieres i det uendelige - Omega Planet Ocean, Rolex osv . andre som dit eksempel ser man faktisk aldrig som kopi, højst med skiftede dele grundet service
lidt det samme med Elprimero - her snydes man heller ikke ofte - og slet ikke hvis man får den i hånden- bare at skulle finde en high beat maskine at putte i en kasse magen til ex en Rainbow med dato og kronograf -
vh
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Jeg er ellers relativt habil i tysk, men dette giver ingen mening. Det er lidt ligesom de der brugsanvisninger, som er automatisk oversat fra koreansk til engelsk. Bl.a. denne her var ganske morsom:
"Nachdem Sie sie Sie Unterhalt es entscheiden oder"
/Bjørn.
•
bjorn_e58 Skrev:Jeg er ellers relativt habil i tysk, men dette giver ingen mening. Det er lidt ligesom de der brugsanvisninger, som er automatisk oversat fra koreansk til engelsk. Bl.a. denne her var ganske morsom:
"Nachdem Sie sie Sie Unterhalt es entscheiden oder"
/Bjørn.
Jep- kunne godt være en autooversætter - Hendes navn hvis jeg husker rigtigt var vel heller ikke tysk - måske Mads skulle ha spurgt på engelsk
vh
•
Jeg stødte på siden gennem en tysk annonce så jeg skrev på tysk. Men noget tyder på at det burde have været engelsk, omend jeg nok næppe havde fået lov at afhente urene uanset sproget
/Mads
•
Hm, min søn testede en gang i gymnasiet en af de der internet oversættere. Jeg sagde det var noget hø, men han havde hørt pænt om dem
Han fik et af mine mails jeg havde sendt til en kollega til at teste med.
Sætningen
I finally succeeded in getting my way with the Hong Kong company
blev nok så nydeligt til:
Jeg slut efterfulgte I få min vej med Hong Kong kompagniet
Ikke altid de virker
vh
•