Nyt forum for Breitling
Baun Skrev:Jeg hører så den dem der synes at vi skulle lukke både Rolex og Omega og Breitling forum...

At have disse mærke forum betyder at man ofte føler sig begrænset til at tale om dette mærke - og altså ikke kan lave sammenligninger osv. - og hvis man gør det alligevel går andre måske glip af det fordi de ikke læser disse forum.

vh Baun

Så snart siden er åbnet på min puter klikker jeg altid på "Vis indlæg siden sidste besøg" og jeg kan læse om alle urmærker der bliver omtalt, hvis jeg ellers gider læse om dem.
Kan derfor slet ikke se det negative, at have flere mærkefora - tværtimod!

Klaus
Svar
Jeg føler bare at det er en unødvendig begrænsning i svarene også.

Du forstår, hvis en på Omega forum siger at han er faldet for en Speedmaster og spørger om det er godt og om man kan anbefale det.

Ja, så synes jeg det er godt hvis en anden siger at et Speedmaster er ok, men at man også kunne overveje er Breitling Navtimer - eller et IWC ???

Det synes jeg bedre man kan i et "ikke mærke forum" - dt virker lidt som indblanding, hvis man bringer andre mærker på banen i en mærke forum. Men efter min mening er det ofte godt og relevant at gøre netop det!

Nå, måske er det bare min trang til at promovere Vintage Omegaer der presser sig på - og det kan I vel godt undvære på Bretling forum Icon_razz

Til gengæld synes jeg bestemt at alle skal blande sig i Omega debatten - og også gerne udfordre med og promovere ure af andre mærker. Seriøse indlæg er altid en fornøjelse.

vh baun

vh Baun
Svar
Hej

Jeg tror ikke at der er nogen der vil anke over at en Navitimer bliver sammenlignet med en Speedmaster herinde på Breitling forum.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg tror ikke at der er nogen der vil anke over at en Navitimer bliver sammenlignet med en Speedmaster herinde på Breitling forum.

MVH Peter
Det tror jeg heler ike - jeg bare det jeg (og måske Baun) mener er, at der kommer et indlæg om Navitimer - svaret bliver at han skulle kigge på Speedmaster - og så kører trråden måske næsten kun videre i rene speedmaster spørgsmål og svar - ren Omega i Breitling forum. Det er den sammenblanding som dels gør at en del omega folk ikke ser det fordi det er Breitling forum - dels en del Breitling folk tænker "de stjal min tråd" - det hele handler om Omega

Men det er ikke et religiøst spørgsmål for mig - begge dele kan sikkert fungere
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)