Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Morten Bekker Skrev:Vejledende butikspris 1.399,- DKK
din Pris: DKK 1.695,00
de har sku da en lille fejl

Som var til det aller øverste link i tråden (tog mig lige lidt tid

)
Men i øvrigt: Nej nej de vil bare gerne ha 296 kr mere hos dem end i butikkerne - viser blot hvor ærlige de er

vh
•
Svar: 34
Tråde: 6
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Givet Likes: 2
petermn: kan du ikke oprette dit eget topic en anden gang?
Det har var til mine spørgsmål angående Ingersoll ure og har vist ikke så meget med Omega at gøre
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Givet Likes: 0
Du har fuldstændig ret i at din streng blev overbroderet med Omega snik snak. Tror at det sker (fasktisk ret ofte) fordi man lige sidder og bliver inspireret, og så glemmer at strengen faktisk havde et helt andet udgangspunkt. Det gælder jo for så vidt også for os der sprang til og svarede petermn!
Tilbage til udgangspunktet, så mener jeg faktisk at Mads G. på et tidspunkt har skrevet om Ingersoll at finish af værket (kinesisk produceret) ikke er imponerende, ej heller kassen. Men mener også at han skrev at der faktisk gav ganske meget "value for money". Du må kunne søge og finde indlægget, eller også kan Mads selv rette mig!?
Har lige sakset et enkelt indlæg fra Mads her;
"Jeg har også kigget nærmere på Ingersoll og kan kun tilslutte mig de rosende ord. Deres kronograf til 3400 kr. er faktisk rigtig flot og finishen er hæderlig. Eller imponerende til prisen. Rigtig meget ur for pengene. Det er godt nok kinesisk, men jeg går ud fra at kvalitet og service er på plads når så mange DK-urmagere sælger dem.
Så køb du roligt at Ingersoll! "
•