25-11-2014, 05:55 PM
Stensbjerg Skrev:Jeg ved godt hvad følger indebære Kim
Nu var det en forklaring til John, som troede det var Facebook vi snakkede om
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Daily watch - den havde i nok ikke det komme
|
|
25-11-2014, 05:55 PM
Stensbjerg Skrev:Jeg ved godt hvad følger indebære Kim Nu var det en forklaring til John, som troede det var Facebook vi snakkede om Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
25-11-2014, 06:12 PM
Stensbjerg Skrev:Jeg forstår bare ikke den trang til at kigge med i andre menneskers foto album.Det er efter min menig ikke anderledes end at kigge på urbilleder herinde og på andre fora. Den eneste forskel er at man på Instagram får set en masse ure man ikke ser til daglig, da man ser fra hele verden - også den mindre konservative del Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
25-11-2014, 08:31 PM
TioMalo Skrev:Life is too short. For den slags crap. Og så på FaceBook. Yak Hehe ja puha facebook! Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
26-11-2014, 05:08 PM
Stensbjerg Skrev:KimT Skrev:Det er ikke Facebook men Instagram Jeg er for så vidt enig i at der er grænser for hvem og hvad jeg gider følge, herunder kendte mennesker og meget andet kähler-vase, baby-, fitness/slanke guru crap, men Instagram er nu super at følge på ursiden, da man er 100 % opdateret på alle urnyheder da div. ur-journalister og bloggere er hurtige til at smide alt op. Så super nyheds streamer med gode billeder fra urverden. Ikke anderledes end at pløje nyheds- og blogssiderne tynde på nettet. /Mads
26-11-2014, 06:04 PM
Enig - jeg bruger både facebook og instagram udelukkende til ur-relaterede ting. Alt det andet er jeg ligeglad med......
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|