Autozilla 2 omgang.
#1
Tænkte jeg ville skrive mit syn/tanker omkring uret her efter jeg nu ejer det for 2 gang og har gået en del med det.

Jeg vil gå væk fra min sædvanlige karakter givning og bryde det op i en negativ og positiv bunke.

Lad os tage den negative først.

Komfort: Ja det er et stort ur som på ingen måde vil passe alle, pt. Går jeg med den orginale gummirem som jeg her anden gang syntes er mere behageligt, Jeg går uden problemer med det i 24 timer men måske er jeg ikke som flertallet, det ville ikke være første gang.

Udseendet: Det deler vandene og kræver stillingtagen sammen med komforten har det nok kostet på salgssiden.

Hype: Ikke at jeg finder den direkte negativ, kigger man på uret er man aldrig i tvivl om at det vil og er bygget til at virke, men ser man så på priserne der forlanges for uret især efter det gik ud af produktion er de mener jeg til tider lidt crazy.

Feel: kunne stå begge steder i min bog nu kommer det til at står her, fordi kender man ikke dybere til modellen og står med det i hånden, så har det ikke direkte den luksus fornemmelse som mange søger og man generelt kan købe for de penge der nogen steder forlanges for dette ur.

Positiv.
Bygge mindset: Funktion er kommet før alt andet, uret melder klart ud og så må man selvom om man er for eller imod, jeg elsker den byggestil/holdning.

På mange måder er det mange har imod uret netop det der gør uret giver mening for mig, jeg elsker looket, stilen, kompromisløsheden og udtrykket "er det ikke noget for dig? Walk away bum, da det sgu da fedt

Matriale valg/løsninger: ser man på hvad disse ure koster i dag kunne man tænke verden er af lave, hvad den også på mange områder er men læser man ind på modellen så finder man ud af hvorfor det koster som det gør, arbejdet i det er crazy.

Jeg kunne nok have købt f.eks.den nye 1000m promaster for hvad jeg har givet for dette, men for mig er denne model bare The Don.

Der bliver ihvertfald ingen 3 omgang

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, Jydepotten
Svar


Beskeder i denne tråd
Autozilla 2 omgang. - af Stensbjerg - 27-01-2022, 04:46 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)