25-11-2014, 08:37 PM
Jeg kan også sidde og hidse mig op, men det nytter ikke. Det er en del af gamet desværre. Mange købere de skal lige fyre den der "jeg har altså set dem til XX kr." eller "jeg har fået tilbudt den til XX kr." i forsøget på at manipulere dig til at sætte den ned. De forsøger at virke meget overbevisende. Og nogle gange så går den jo også, hvis sælger er uerfaren og ikke har researchet ordentligt, så tror han på dem.
Jeg plejer at svare "ok jamen så køb du en af dem..." og så hører man ikke mere fra dem. Vil man sælge er det dog stadig fin eksponering man får på dba, men det kræver man bruger lidt unødvendig tid, for folk der spilder den er der nok af derinde.
Jeg plejer at svare "ok jamen så køb du en af dem..." og så hører man ikke mere fra dem. Vil man sælge er det dog stadig fin eksponering man får på dba, men det kræver man bruger lidt unødvendig tid, for folk der spilder den er der nok af derinde.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)