27-09-2014, 07:25 PM
Hej alle sammen
I lyset af min nyfundne interesse for de japanske ure bliver jeg nok nødt til at supplere samlingen med et ikon (medens jeg sparer sammen til et orient 300) nemlig seikos monster. Men men men, jeg kan vitterligt ikke bestemme mig for hvilken variant - og nej, jeg køber ikke en af hver
Det skal lige siges at jeg personligt bedst kan lide 2 gen versionen.
Mine forbehold i forhold til det åbenlyse valg mellem black og orange, må være at jeg er i tvivl om viserne på black monster - er de hvide??? Og mht orange - vil jeg overhovedet gå med det?? (Har kun sorte skiver på mine ure pt)
Inputs med pros and cons og gerne fantastiske wristshots efterlyses...!!!
I lyset af min nyfundne interesse for de japanske ure bliver jeg nok nødt til at supplere samlingen med et ikon (medens jeg sparer sammen til et orient 300) nemlig seikos monster. Men men men, jeg kan vitterligt ikke bestemme mig for hvilken variant - og nej, jeg køber ikke en af hver
Det skal lige siges at jeg personligt bedst kan lide 2 gen versionen.
Mine forbehold i forhold til det åbenlyse valg mellem black og orange, må være at jeg er i tvivl om viserne på black monster - er de hvide??? Og mht orange - vil jeg overhovedet gå med det?? (Har kun sorte skiver på mine ure pt)
Inputs med pros and cons og gerne fantastiske wristshots efterlyses...!!!
Mvh Ole
Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black
Helson Sharkdiver 42 Brass
Seiko PMMM (skx171 MOD)
Magrette Moana Pacific Diver Pro All Black
Orient Pro Sat Diver 300m
Helson Sharkdiver 42 Black
Helson Sharkdiver 42 Brass

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)