22-12-2011, 07:36 PM
Det med østen var for at stille det lidt skarpt op det handler ikke om østen som sådan,LW er ikke min kop te inden for ure
men jeg er vild med den måde de har ændret tilgangen til et armbåndsur og hvad det kan bruges til,
jeg mener ikke highend er så svært at forklare problem er nok mere at vi ikke er enige om en forklaring
For mig glæder der dog nogle overskrifter når jeg mener et mærke er 100% highend
Historie. mærket skal have en god lang historie hvor det har sat og stadigvæk sætter sit præg på urverden
inhouse. mærket skal lave de fleste hvis ikke alle af sine værker selv
knowhow. mærket skal laves de flest hvis ikke alle komplikationer der findes
innovation. mærket skal vise fornyelse det være sig både inde for tekniske løsninger og modeller.
kvalitet. fornemmelsen af godt håndværk skal være til stede overalt på uret
Og det er jo ingen hemmelighed at jeg mener JLC er et perfect match i alle 5 grupper

Det tror jeg også Claus
de lavede en bil engang med det navn det var teknisk set en Citroen XM V6 24v som dengang kostede 610.000 kr
så byggede designeren Jacob Jensen
sit eget bud på hvordan den skulle se ud og forlangte 2,1 mill for bilen,
behøver vel næppe fortælle at de ikke ligefrem fløj ud af salgsafdelingen.
Men det viser lidt om at det med at gøre noget highend ikke bare er noget du gøre med et trylleslag,
det kræver hårdt arbejde og er en kombi af mange ting.
men jeg er vild med den måde de har ændret tilgangen til et armbåndsur og hvad det kan bruges til,
jeg mener ikke highend er så svært at forklare problem er nok mere at vi ikke er enige om en forklaring
For mig glæder der dog nogle overskrifter når jeg mener et mærke er 100% highend
Historie. mærket skal have en god lang historie hvor det har sat og stadigvæk sætter sit præg på urverden
inhouse. mærket skal lave de fleste hvis ikke alle af sine værker selv
knowhow. mærket skal laves de flest hvis ikke alle komplikationer der findes
innovation. mærket skal vise fornyelse det være sig både inde for tekniske løsninger og modeller.
kvalitet. fornemmelsen af godt håndværk skal være til stede overalt på uret
Og det er jo ingen hemmelighed at jeg mener JLC er et perfect match i alle 5 grupper
Det tror jeg også Claus
de lavede en bil engang med det navn det var teknisk set en Citroen XM V6 24v som dengang kostede 610.000 kr
så byggede designeren Jacob Jensen
behøver vel næppe fortælle at de ikke ligefrem fløj ud af salgsafdelingen.
Men det viser lidt om at det med at gøre noget highend ikke bare er noget du gøre med et trylleslag,
det kræver hårdt arbejde og er en kombi af mange ting.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)