10-04-2012, 08:04 PM
Faurschou Skrev:Jeg har endnu til gode at opleve mit første service af et ur. Jeg blev dog oplyst hos Klarlund, at jeg skulle forvente en venteperiode på 4 mdr. for service af mit Submariner. På den ene side virker det som lang tid for service af et simpelt ur, men på den anden side er man jo ikke den eneste ejer af et Submariner. Det er et af ulemperne ved at købe ''inhouse''.
Det lyder forkert. Jeg har som skrevet tidligere i tråden lige fået min 16600 serviceret hos Klarlund og det tog en måned. Har også tidligere fået et dame Rolex serviceret hos Klarlund og det tog ca samme tid.
Samtidig kan jeg tilføje at Rolex har lavet en fin lille servicebog der nu følger med, hvor der står alt hvad de laver ved et standard service, og bagerst i denne lille bog er der så et plastic service kort (med ref nummer , serie nummer) med 2 års garanti hos Klarlund, og ifølge Klarlund 1 ås international garanti. Det er noget nyt de har fået for ca 2 måneder siden. Man betaler jo noget for et service så det er nok for at man skal føle man får lidt mere og det er ok.
vh Hans Henrik

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)