New York Watch Walk 2015 (Mange billeder)
Tak for de pæne ord. De her ting får mit hoved til at eksplodere. Derfor er det godt at dele dem med andre ur-tosser Icon_e_smile

@Morten. Jo, det er en limited edition, men det er ikke utænkeligt at du kan finde en i stål. Tallene er 'The Geophysic 1958 watch comes in a limited edition of 800 pieces made of steel, 300 in pink gold, and 58 in platinum'

@JesperC. Enig mht FP Journe. Der var ikke noget som slog hvad jeg selv havde på armen - i mine øjne. Jeg var nu også inde hos FPJ bagefter, da butikken liiger tæt på Lange. Jeg arbejder som management-konsulent i pharmabranchen hos et engelsk konsulenthus.

@misiu. Ja, det er godt nok vildt hvad man kan blive 'udsat for' herovre. Der er kamp om kunderne i den højere ende og nok af kunder med overfyldte kreditkort. Hvad jeg ikke viste så meget af var hvad der sad på folks håndled. Jeg nævner i flæng Blancpain Bathyscape, JLC Geophysique, JLC Duometre, Lange 1, Lange Datograph, Lange Richard Lange, Vacheron Retrograde, div. AP Royal Oak, inkl. Off Shore i den dyre ende, et par Pateks eller tre, en minute repeater hvor jeg ikke fangede mærket, osv. osv. - og det var ikke deres eneste ur. Men de fleste er supersøde urtosser.

Claus

Svar

Beskeder i denne tråd
Re: New York Watch Walk 2015 (Mange billeder) - af cfnissen - 16-11-2014, 10:45 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)