Har lyst til at gøre noget RIGTIG dumt!
Tak for feedback! Jeg er enig i at designet er kraftigt inspireret af RM og det gør mig egentlig ikke så meget. Jeg får aldrig råd til et RM, og hvis jeg gjorde ville jeg aldrig købe det alligevel. Det er vel ikke anderledes en Hublot som også må siges at have gloet AP kraftigt over skulderen da de lavede Big Bang serien...

Willy you have a good point on the service aspect of it. Who knows if it will stand the test of time and I'll probably have to send it to Switzerland for service. But come to think of it, the founder is the grandson of the partner in the Frank Mueller group - So survival might not be an issue. As I undertand it the calibers are also basically Frank Mueller, although heavily modified...

Og jo tak har set den Spidolite Bo har til salg.... den er så fed. Prøvede titanium versionen ved Hingelberg for ikke så længe siden. Den er bare fed, men Concepto værket berettiger ikke en glasbagkasse, OVERHOVEDET!!! Og prisen er alt for høj IMHO, selvom kassen uden tvivl er dyr at producere...

Jeg tager tilløb, så må vi se om jeg springer :-)
Svar

Beskeder i denne tråd
Har lyst til at gøre noget RIGTIG dumt! - af MortenKN - 15-03-2012, 02:44 PM
Re: Har lyst til at gøre noget RIGTIG dumt! - af MortenKN - 15-03-2012, 04:37 PM
Re: Har lyst til at gøre noget RIGTIG dumt! - af MortenKN - 15-03-2012, 09:17 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)