08-03-2012, 09:48 PM
Jeg har haft fornøjelsen af at holde urtræf 2 gange i min gårdhave begge gange har bla Torben (Panerai) deltaget ud over at Torben altid er behagelig at være samme med og har min fulde respekt så har det altid slået mig at han har været lige så glad for sine billigere ure som de dyrere han ejer,og så har vi har altid hold Oris fanen høj sammen når andre har peget lidt fingere ad dem
Men Torbens glæde ved et ur uanset prisen er en evne jeg altid har ønsket jeg havde bevaret i min ur interesse,men for at være helt ærlig så mistede jeg lidt
interessen for billigere ure jo ældre min interesse for ure blev,det var noget der nagede mig længe for for det udelukkede meget godt syntes jeg og når jeg
snakkede med andre gode ur gutter kunne jeg forstår at det nærmest kun var mig der havde det sådan.
Så ender jeg med at stå med en pose penge i hånden som kan købe mig det (for mig) dyre ure som jeg har snakket om så længe,
men stadigvæk kan jeg ikke slippe den tanke om at glæden ved billigere ure var blevet lidt væk for mig.
Så ender det med at jeg køber et meget billigere ur som jeg har kigget på i lang tid og som jeg syntes var spændende og talt meget med Rodney om,i dag kom det så og jeg må indrømme jeg syntes det er vildt lækkert og jeg er en happy camper
og det gør mig rigtig glad på en "menneskelig måde" da uret er det klart billigeste jeg har købt siden jeg var 14-15 år gammel,uret er by the way et Sinn U1 på lænke.
Meen selvom om DS pengene i denne omgang gik til andre ting
så skal jeg have på et tidspunkt have en Deep Sea eller et G.H Evo Pan.Date
men som fruen siger jeg må være tosset.
Men Torbens glæde ved et ur uanset prisen er en evne jeg altid har ønsket jeg havde bevaret i min ur interesse,men for at være helt ærlig så mistede jeg lidt
interessen for billigere ure jo ældre min interesse for ure blev,det var noget der nagede mig længe for for det udelukkede meget godt syntes jeg og når jeg
snakkede med andre gode ur gutter kunne jeg forstår at det nærmest kun var mig der havde det sådan.
Så ender jeg med at stå med en pose penge i hånden som kan købe mig det (for mig) dyre ure som jeg har snakket om så længe,
men stadigvæk kan jeg ikke slippe den tanke om at glæden ved billigere ure var blevet lidt væk for mig.
Så ender det med at jeg køber et meget billigere ur som jeg har kigget på i lang tid og som jeg syntes var spændende og talt meget med Rodney om,i dag kom det så og jeg må indrømme jeg syntes det er vildt lækkert og jeg er en happy camper
Meen selvom om DS pengene i denne omgang gik til andre ting
så skal jeg have på et tidspunkt have en Deep Sea eller et G.H Evo Pan.Date
men som fruen siger jeg må være tosset.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)