22-02-2012, 09:20 PM
Kristofferj Skrev:Willy, jeg syntes det er lidt sjovt du kommer med SÅ mange tråde om, at vi skal vise alle slags ure og bare sige vores mening. Det er også fint nok, men tror ikke man kan tvinge folk til at købe alle mulige eksotiske mærker, og svine hinandens ure hvis man ikke har lyst. Jeg syntes da også det ville være sjovt at se en masse high end ure, men tror ikke der er så mange her inde der har råd.I do not think Kristoffer that i try to make people like any brand or buy them.This site is called watch debate and debate is what watch sites are about.So that we can learn more about our own watches and watches we know nothing about.And it is absolutly nothing to do with putting other peoples watches down.Not everyone likes the watches i buy that is ok i do not always like what they buy.It is just an opinion nothing more.And it has got nothing to do with high end watches at all.I like watches from Casio to Lange and i do not like watch snobs.So i do not look down on anyone for owning a particular type of watch.And regarding my own watches they are for the most only intresting for me.I do not give a damm about collecting watches i care about learning about them.I have owned many watches and sometimes i write about my experience of owning such and such a watch.But i do not need to take pictures of them and show other people it does not intrest me at all.We are all different
Jeg kunne godt tænke mig at se lidt om dine egne ure, jeg tror ikke jeg har set en eneste post med dine egne ure.
Dette skal ikke tages som ondt ment, men tror bare ikke der kan komme denne "store debat" du leder efter med så få medlemmer.
Vh
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)