05-02-2012, 08:46 PM
Stensbjerg Skrev:Den slutter vi hurtig![]()
du skal da helt sikkert have et JLC og hvis du køber brugt kan du få et vildt ur for 55k
Hvorfor er det lige, at jeg ikke er forbløffet over, at netop du vil foreslå et JLC
Og jeg er helt klart frisk på at købe brugt. Det vil udvide mine muligheder meget kraftigt !
Stensbjerg Skrev:ville også tilføre noget som jeg personlig ikke mener du har i din lækre urkasse pt,
nemlig et ur der som jeg ser det vil kunne byde ind med et smukt mix af dress og sport,hvor dem som du har nu er mere det ene eller det andet,
ikke at der er noget galt i det.
Det er jeg enig i - hvilket også er grunden til, at jeg nævner "dress-agtigt" i gåseøjne som en mulighed ! Hvis jeg ville have et dedikeret dress-ur, så ville det nok være noget i stil med et Patek Philippe Calatrava, som jeg har set til salg på Time-Geeks.
Stensbjerg Skrev:andre mærker ville jeg kigge på Glashutte,Chopard L.U.C også virkelig lækre ure
Udover, at det er gode mærker, så kender jeg ikke så meget til dem - er der bestemte modeller, som du evt. kan foreslå ?
Tak for dine input !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)