28-01-2012, 04:06 PM
willy Skrev:The first thing i do with a new or used watch is to give it some protection.If it is a new watch i give it Ultra Gloss a sealent used on car bodys.If it has a leather strap i give it mink oil this keeps it supple protects from sweat and leaves less of a buckle mark.If it is a used watch i polish it with auto chrome before giving it ultra gloss.I use a soft toothbrush to remove the polish first and then a soft cotten cloth.Then i just wear the watch as normal but do not use it for hard use ie.gardening fishing etc etc.I repeat this treatment every 6 months if i have the watch that longWilly
Gør det en stor forskel, altså er forskellen til at se og mærke ?
Jeg tænker lidt over det ur jeg tager på armen, også hvad jeg skal. Skal jeg i byen tager jeg IKKE mit Tag Heuer på da jeg er bange for at ridse det i min fuldskab - heller ridse det mens jeg er ædru.
Men også lidt hvilket slags tøj jeg har på, er jeg lidt mere afslappet med t-shirt og trøje så ender det som regel med mit Nixon men på arbejde bærer jeg som regel mit Tag Heuer. Så jeg tænker lidt over det.
Men hold op jeg glæder mig til at få nogen flere, så jeg får nogen sværer valg
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)