28-07-2018, 12:58 PM
Tak for alle jeres lykønskninger
Faktisk overholder det to af mine krav: vandtæt til min. 100m og være mellem 40-42mm i diameter
Farven på urskiven havde jeg dog ikke troet at jeg ville falde for, men IRL blev jeg virkelig positivt overrasket
Men kan heller ikke lige komme i tanke om andre ure jeg har set med brun’ish skive? 
Tak
Tja, den vej kunne man også “skære kagen”
Men jeg syntes umiddelbart at Speedy klæder min kæreste bedre end dette GS, så måske gælder det det samme med vores datter og søn...
Gode valg
Faktisk overholder det to af mine krav: vandtæt til min. 100m og være mellem 40-42mm i diameter
Farven på urskiven havde jeg dog ikke troet at jeg ville falde for, men IRL blev jeg virkelig positivt overrasket
(28-07-2018, 11:25 AM)pbr Skrev: Super flot ur !! Godt valg, uanset det ikke var hvad du startede ud med som idégrundlag![]()
Og tillykke med familieforøgelsen !![]()
Sjovt nok, så sidder jeg egentlig lidt med fornemmelsen, at Speedy´en vill egne sig bedst til sønnen og GS bedst til datteren - men det er nok bare mig
Tak
Tja, den vej kunne man også “skære kagen”
(28-07-2018, 11:10 AM)p.sebastian Skrev: Jeg købte også et Speedmaster Pro i 2014 da jeg fik min datter som hun skal arve, da jeg fik min søn købte jeg et Vulcain Nautical som han skal have..
Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Gode valg
Mvh Danny

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)