Nyfødt søn - ur der har "arve-potentiale"?
Tak for alle jeres lykønskninger Icon_not

Faktisk overholder det to af mine krav: vandtæt til min. 100m og være mellem 40-42mm i diameter Icon_e_biggrin1

Farven på urskiven havde jeg dog ikke troet at jeg ville falde for, men IRL blev jeg virkelig positivt overrasket Icon_drool Men kan heller ikke lige komme i tanke om andre ure jeg har set med brun’ish skive? Icon_study

(28-07-2018, 11:25 AM)pbr Skrev: Super flot ur !! Godt valg, uanset det ikke var hvad du startede ud med som idégrundlag  Icon_Up

Og tillykke med familieforøgelsen !  Icon_flag

Sjovt nok, så sidder jeg egentlig lidt med fornemmelsen, at Speedy´en vill egne sig bedst til sønnen og GS bedst til datteren - men det er nok bare mig  Icon_e_biggrin1

Tak  Icon_Up

Tja, den vej kunne man også “skære kagen” Icon_blink  Men jeg syntes umiddelbart at Speedy klæder min kæreste bedre end dette GS, så måske gælder det det samme med vores datter og søn...

(28-07-2018, 11:10 AM)p.sebastian Skrev: Jeg købte også et Speedmaster Pro i 2014 da jeg fik min datter som hun skal arve, da jeg fik min søn købte jeg et Vulcain Nautical som han skal have..

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk

Gode valg  Icon_party
Mvh Danny  Icon_smil
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Nyfødt søn - ur der har "arve-potentiale"? - af BadHamster - 28-07-2018, 12:58 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)