10-11-2017, 04:25 PM
Jeg troede aldrig skulle sige det, men jeg er faktisk helt enig ;-). IWC er garanteret bedre mht. spam osv. end andre mærker er og jeg kan godt forestille mig, at specielt Rolex vil være slemt. Jeg blev dog tilbudt en BMW 320 + penge min vej for mit sidste IWC (det stod til 39.000) :-D
Også god weekend herfra,
Jacob
Også god weekend herfra,
Jacob
(10-11-2017, 09:08 AM)TioMalo Skrev: Forskellen mellem DBA og Ursiden er, som OnkelDunkel skrev, at den sidstnævnte kun får (måske) 1/10 af kliks sammenlignet med DBA. Men, de som søger på Ursiden (eller her på Vintageur.dk) søger meget mere målrettet ure hvorimod DBA´s 1.300+ kliks indeholder også alle de nysgerrige som hovedsageligt ikke leder efter nyt ur.
Jeg tror at IWC er en af de mest "sikre" mærker hvad angår spamming og useriøse henvendelser. Mærket er ikke rigtigt kendt bland den brede befolkning og gejler tilsyneladende ikke tossernes spamme-gen op. Men prøv med at sætte et Rolex til salg der... og du får mails nok at skrive en antropologisk afhandling om menneskeslægtens mentale misvækster.
Og, hvis du kan håndtere med stoisk ro de mange idiotiske henvendelser, fra fusk til low ball budene, koster det jo ikke noget at prøve DBA, trafikken der er meget stor som den Dunkle Onkel skrev. Desværre, min lunte er alt for kort for at håndtere den slags spam annoncering på DBA tiltrækker...
God weekend - John