18-08-2017, 01:30 PM
(17-08-2017, 09:13 AM)pbr Skrev:(17-08-2017, 07:44 AM)runzuk5 Skrev: Hvad kommer vægten op i med stållænken?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lænken vejer godt til, men på ingen måde ubehageligt - jeg har ikke vejet ur og lænke endnu.
Vent slut !
Så fik jeg uret på vægten - det vejer 188 gram i min konfiguration med lænken på (jeg har afmonteret 3 led)
Jeg vil så lige bemærke, at udover selve "diving extension ratchet mechanism", som jo så "trækker spændet ud", findes det ikke nogen justeringsmuligheder udover at af- og påmontere led ! Man kan ikke som ved et gammeldags spænde flytte imellem et par huller med en springbar.
Selve "diving extension" muligheden anser jeg ikke for en permanent justering, så derfor skal man være lidt heldig, at lænken passer én blot ved at justere med leddene - det er heldigvis tilfældet for mig !
Men det er nok denne lænke/spænde kombinations eneste svaghed, hvis man spørger mig ! Man kan dog vælge mellem forskellige spænder !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)