26-02-2017, 06:40 PM
@ Gert: "Jeg tænker, at dyre ure uden boks og papirer er hælervarer! I hvert fald hvis de er af nyere dato. Så ja: Prisen bør i meget høj grad være tilpasset!"
Sikke noget vrøvl. Stemmede det, kunne strissere jo spare mere tid til donutsspisning på kontoret og nøjes med at køre en tur og samle op alle de hælere som sælger tyvegods en gang om ugen...
Men jeg kan se at din påstand om hælervarer ikke skræmmer dig selv, "...Prisen bør i meget høj grad være tilpasset (til varens status som hælervare
)
@ Chrise: Nå - jeg ville absolut at købe Omegaet og så fra TC. Ikke pga. at uret har papirer men pga. at det er serviceret 2013. Og har man ikke nogle guldrandede forbindelser, kan et eftersyn nemt komme at koste kr. 3 - 4.000.
Tyskeren med Seamaster er absolut OK men det er Claus (TC Watches) lige ledes !
Husk at få tjekket at uret har lede nok i lænken for at matche din håndled !
Vh. John
Sikke noget vrøvl. Stemmede det, kunne strissere jo spare mere tid til donutsspisning på kontoret og nøjes med at køre en tur og samle op alle de hælere som sælger tyvegods en gang om ugen...
Men jeg kan se at din påstand om hælervarer ikke skræmmer dig selv, "...Prisen bør i meget høj grad være tilpasset (til varens status som hælervare
@ Chrise: Nå - jeg ville absolut at købe Omegaet og så fra TC. Ikke pga. at uret har papirer men pga. at det er serviceret 2013. Og har man ikke nogle guldrandede forbindelser, kan et eftersyn nemt komme at koste kr. 3 - 4.000.
Tyskeren med Seamaster er absolut OK men det er Claus (TC Watches) lige ledes !
Husk at få tjekket at uret har lede nok i lænken for at matche din håndled !
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)