21-02-2016, 01:23 PM
Lige da jeg hørte at IBM havde skiftet til Mac blev jeg ret overrasket, men hvis man tænker lidt over det, giver det ganske god mening, da de jo sælger bla netværksløsninger, som skal kunne håndtere både Windows og IOS.
Som man siger: show it, dont tell it.
Det er blandt andet også en af grundene til at man ved Atea, dk største IT virksomhed selv kan bestemme hvilken platform man ønsker at arbejde på.
Jeg selv bruger Apple og har gjort det nogle år.
Jeg husker inden jeg hoppede på æblerne at jeg havde store aversioner mod Apple brugerne, da jeg følte de var alt for fanatiske at høre på, synes dig at det/de er blevet lidt bedre nu.
Savner dog mit højt elskede Excel :)
Tror meget drejer sig om tilvænning. Min kone blev for et år siden tvunget væk fra sin iPhone over til Samsung. Hun bandede utrolig meget i starten, men nu synes hun den giver bedre mening end når hun lige skal låne min iPhone :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Som man siger: show it, dont tell it.
Det er blandt andet også en af grundene til at man ved Atea, dk største IT virksomhed selv kan bestemme hvilken platform man ønsker at arbejde på.
Jeg selv bruger Apple og har gjort det nogle år.
Jeg husker inden jeg hoppede på æblerne at jeg havde store aversioner mod Apple brugerne, da jeg følte de var alt for fanatiske at høre på, synes dig at det/de er blevet lidt bedre nu.
Savner dog mit højt elskede Excel :)
Tror meget drejer sig om tilvænning. Min kone blev for et år siden tvunget væk fra sin iPhone over til Samsung. Hun bandede utrolig meget i starten, men nu synes hun den giver bedre mening end når hun lige skal låne min iPhone :)
Sent from my iPhone using Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)