Inspiration til næste urkøb
@ Wolfgang: "Jeg havde et Rolex Sub i stål/guld i tankerne, men jeg synes prisen blot stiger og stiger på Rolex og frygter lidt det når over 100 til næste år hvor jeg satser på at mit indkøb skal finde sted. Samtidig er det også lidt irriterende at skulle betale så meget mere for et ur blot pga. prisstigning og ikke pga. fornyelser eller bedre værk m.m. Derfor har jeg åbnet tankerne for at finde et andet mærke, men det er så her at jeg er kommet til kort."

Først forstod jeg ikke dit indlæg...  Så gik det op for mig at du planlægget at købe et nyt G/S Sub !!!!
Dit indlæg fortæller mig at du opererer ikke med de ubegrænsede midler og derfor spørger jeg: Hvorfor lader du ikke en anden tage kantstensafskrivningen ??
Et G/S Sub med fuld sæt koster - uden dybtgående søgninger - mellem 40 og 65K og i skalaens dyrere ende har vi så de "meget lidt brugte", et fra 2014 her - som eksempel: http://www.chrono24.dk/rolex/submariner-...012003.htm
Eller, hvad med et i 18kt ? Desværre, lige nu er der ingen for en rimelig pris indenfor EU, men med lidt venten kan ét findes for lidt over 100K (håber at dette ikke få sitets hysterikere at gå i kramper og begynde læserbrevstorm  Icon_blink ).

Du kunne også prøve at kontakte en greymarket dealer, f. eks. Bo aka "Kongen" som plejer at være meget dygtigt at finde ure for rimelige priser, "fantasipriser" ville nogen her måske sige  Icon_lol Kan ikke huske Bo´s brugernavn ("Kongen" ?) men her er mange som kan - KimT, zum Beispiel.

Held og lykke - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Inspiration til næste urkøb - af Wolfgang - 22-01-2016, 04:29 PM
RE: Inspiration til næste urkøb - af Gert - 22-01-2016, 08:03 PM
RE: Inspiration til næste urkøb - af misiu - 23-01-2016, 12:10 AM
RE: Inspiration til næste urkøb - af Stensbjerg - 23-01-2016, 10:45 AM
RE: Inspiration til næste urkøb - af willy - 23-01-2016, 02:02 PM
RE: Inspiration til næste urkøb - af Stensbjerg - 23-01-2016, 01:39 PM
RE: Inspiration til næste urkøb - af TioMalo - 23-01-2016, 01:49 PM
RE: Inspiration til næste urkøb - af Wolfgang - 24-01-2016, 09:39 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)