23-05-2015, 09:38 AM
(22-05-2015, 03:43 PM)Miwes Skrev: Først et stort tillykke med uret![]()
Rigtig god beskrivelse der viser at du har sat dig ind i sagerne inden køb...den får du lige en ekstra tommel for![]()
Så synes jeg det er spændende at se noget nyt og for mig et ukendt mærke, men der er godt nok mere i det ur end jeg ville have troet...super!
Mange tak! Ja der er så mange ting under hjelmen på det her ur! Så det er totalt underspillet, elsker virkelig den matte farve!
(22-05-2015, 03:53 PM)pbr Skrev: Tillykke med uret - det ser super lækkert ud !!![]()
![]()
Jeg kan særligt godt lide det underspillede "flieger" udtryk og stålets grålige bløde farve !!
Det er et ur, som jeg godt kunne finde på at lægge håndled til på et tidspunkt - hvad ligger det på i pris ?
Mange tak :-D ja det føles virkelig blødt og lækkert, og ingen skarpe kanter på Lænken. Jeg fik det til 11200 inkl. fragt! Jeg bestilte det om torsdagen og det steg så 200 euro om tirsdagen.. Alle deres modeller steg vist, så skønt jeg endelig fik taget mig sammen ;-)
Men vil stadig mene man får meget ur for pengene og ret unikt i mine øjne selvom det klart er baseret på en flieger som du siger, vi må have et gtg i Aalborg så kan du se det :-D
(22-05-2015, 03:54 PM)Daniel Skrev: Fedt ur og en god beskrivelse, og som der bliver sagt, giver det mere respekt for uret end hvad kun billederne kan gøre.Tak for ordene, jeg kan se min side auto correct har sørget for en del fejl men i forstår meningen haha ;-) og syntes virkelig selv det er godt at læse om andre ure også, specielt de lidt specielle som man ikke ser hver dag
Sent from my iPad using Tapatalk
(22-05-2015, 04:22 PM)willy Skrev: A good watch from a good brand.I like the pilot easy to read design.And it is typical of newer german watch brands.They really try to build something new into their watches.I have heard about good things about this brand.Please let us know how the watch performs after a bit of use.Congratulations
PS. The anti magnetic property is the same as the Rolex Milgaus
It really is, and I really love the tech and understated look!
Yeah I will try and follow the timing, but what I read most places a lot of them are actually within cosc specs, regulated by them selves!
Oh ok cool wasn't sure about that but good thing :-)
(22-05-2015, 07:52 PM)BadHamster Skrev: Det er super fedt, tillykke med detJeg har også selv haft kigget på denne model, men har ikke taget springet endnu... Din beskrivelse giver da endnu mere lyst til at få uret
Jeg ville nok også vælge den med lænke, selvom den er ret dyr...
Den bliver ~4000 dyrere med lænken men omvendt den passer virkelig til uret! Og føles virkelig bare solid og lækker! Og er faktisk ret overrasket over uret, det kan både være casual, men kunne faktisk også godt se mig selv bære det til pænere brug
(22-05-2015, 08:02 PM)Krüger Skrev: Præcis den model var et af de første atomatiske ure jeg nogensinde ejede.... Jeg hade den dog kun i kort tid idet jeg fandt den en tand for lille... JEg har endnu ikke haft deres lænker i hånden, men hvis de holde samme fine kvalitet som Konrads ure så er det i orden....
Jeg overvejer stærkt om jeg snart skal gi dem et skud mere
Okay det er satme da også højt at sætte baren fra start af :-D jeg var også nervøs for om den blev for lille, de fleste af mine er 42-44mm men det er jo nærmest ren skive så virker størrere end det er! Men deres 4x modeller er samme kasse men med en 42mm Lynette.. Og den skulle være ren nydelse at dreje med de keramiske kugler, måske overvej den ;-) eller har du set deres 33x modeller? De minder om den her, men 42mm kasser og så har de bare en.. "rehaut" er vist det engelske udtryk, en skrå kant så det skulle have lidt mere dybde. Og i virkeligheden skulle den ikke være så "forstyrrende" som den kan se ud på billeder :-)
(22-05-2015, 09:56 PM)maclerche Skrev: Flot ur, håber du bliver super glad for det.Ja! Er faktisk ret interesseret i mange fra deres lineup! Meeeen fruen bliver vist ikke så glad hvis jeg køber flere i år :-D
Deres chronographer i samme stil er også ret fede….
(23-05-2015, 12:36 AM)PeterGustav Skrev: Stort tillykke med uret!!! Det ser virkelig lækkert :) ligeledes en god beskrivelse og gode billeder.. og stor respekt for den gennemførte research!! Man får virkelig lyst til at købe nyt ur igen!!
Do it!! Og skulle det ikke falde i god jord, så holder de gensalg værdien ret godt pga hældningen ;-)
(23-05-2015, 07:16 AM)Avantismo Skrev: Tillykke med uret.
Kan godt lide den meget rene stil.
Får mig til at tænke på Sinn's design.
Ser ud som om kvaliteten og finishen er i top.
Tak tak! Ja det giver god mening, da de vist har lave kasser for sinn før i tiden men deres er jo "kun" en belægning, og man skal højere op i pris i deres modeller for at få det, plus de ikke har samme tech! Men klart også ure jeg overvejer, de har nogen fede dykkere
Eneste jeg gerne ville lave om er lumen, den er ikke så stærk herpå, mener det er c1 men det vidste jeg godt inden, så gør ikke så meget!
Kan ikke huske hvordan mit omega seamaster gjorde men dato og dag skifter bare præcist kl 24! Jeg sad og kørte hænderne frem igår masser af gange for at se og høre det præcise skift :-D haha
Ved ikke om det er normal ETA stil men satme lækkert!

-Sent using Rock, Paper and the occasional Scissors-

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)