Snart slut med privat handel på Vintageure ?
Jeg vil på det kraftigste pointere, at jeg på ingen måde har intentioner om, at "gå" efter priserne på annoncer her på Vintageure. Prisen er IMO helt fair og jeg har da med glæde benyttet salgssiderne adskillige gange.

Jette Skrev:Allan: det skyldes jo kun, at du bevidst vælger funktionen "nyeste annoncer".
Der er et utal af andre valgbare søgekriterier, og en søgning på mærke er vel den mest brugbare i søgning efter et specifikt ur.

Jeg er udemærket bekendt med søgefunktionerne, men efter 8 år her på siden, med flere gange daglig tjekken op på de seneste 40 ure til salg, er jeg nogenlunde på højde med hvad der er til salg herinde.

Måske jeg bare havde brug for at komme af med en bøvs, da jeg ( alt for mange gange) har forsøgt at købe et ur fra privat, hvor prisen var fair, men desværre var uret solgt. Jeg kan så set det til salg igen få dage senere, til +3-5K hos en af ur-netbutikkerne der annoncerer herinde.
Men det er jo gamet, først til mølle.... men det er ikke så sjovt / nemt mere at komme til fadet.

/Allan
Mvh
Guru13

kan aldrig være sikker."
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Snart slut med privat handel på Vintageure ? - af Tukjær - 14-03-2012, 07:43 PM
Re: Snart slut med privat handel på Vintageure ? - af guru13 - 14-03-2012, 07:47 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)