20-02-2012, 07:32 PM
BobT Skrev:pbr Skrev:ILDEN FRI !!Nu ilden er fri, tillader jeg mig at skyde med en anden kaliber:
JLC Master Moon 37 mm
Ilden er helt sikkert fri - alle forslag er velkomne, når blot man har mine kriterier i min første post nogenlunde in mente.
Når jeg siger "nogenlunde" så er det fordi, jeg absolut ikke vil afvise, at jeg kan flyttes til den ene eller den anden side - blot vil jeg gerne finde inspiration til noget, der ikke er så meget "dykker / tool", som de øvrige ure jeg har i min "samling".
Det viste JLC er nok et af de smukkeste ure, jeg nogensinde har set !!! Jeg har ganske vist sagt, at jeg ikke er vild med månefaser, mest fordi jeg ikke ved, hvad jeg skal bruge det til. Men i dette tilfælde er det et fremtrædende stilelement i urets fremtoning, der er med til at gøre uret så smukt som det er !!
Kvalitetsmæssigt er der formentlig ikke noget at diskutere ............. det er et JLC !! Nok ved jeg ikke meget om mærket, for det har egentlig aldrig sagt mig så meget (go figure !), men jeg ved i hvert fald, at kvalitet er et af kendemærkerne.
Er der nogen, der har en idé om hvilket prisniveau dette ur befinder sig i ??
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)