Man går da med sine ure.....
TDN Skrev:Tja, det er vel ikke så sort/hvidt. Jeg startede med at samle og da jeg fik samlet for mange og ikke gik med en del af dem, bestemte jeg mig for at sælge dem der ikke er sjældne og dem der er nemme at genanskaffe. Men jeg må nu erkende at der er ure som jeg ikke får gået/gået nok med og som ikke er sjældne, som jeg bare ikke har lyst til at skille mig af med af forskellige grunde.

Men nu er nu engang mig selv der bestemmer hvad jeg skal og ingen andre, så det ender nok med at jeg har en del ure jeg bruger og så nogle jeg ikke bruger men har i samlingen af forskellige grunde.

Jeg har også opgivet at have en "rød tråd" i samlingen og i stedet at anskaffe ure der taler til mig og jeg synes er sjove/flotte/sjældne.

Mvh.
Thomas
Jeg kan genkende en del af den historie Thomas.

Det er det der med at man får anskaffet sig visse ure som det så viser sig at man ikke går så meget (eller slet ikke) med og så bliver det jo sådan set noget man samler - rød tråd eller ej....

Når man så også begynder at anskaffe originale boxe mv. - ja så må man vist erkende at det mere handler om at eje det end at gå med det.

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Man går da med sine ure..... - af baun - 17-02-2012, 06:47 PM
Re: Man går da med sine ure..... - af Miwes - 17-02-2012, 08:10 PM
Re: Man går da med sine ure..... - af baun - 17-02-2012, 09:07 PM
Re: Man går da med sine ure..... - af Miwes - 18-02-2012, 03:38 AM
Re: Man går da med sine ure..... - af baun - 18-02-2012, 10:01 AM
Re: Man går da med sine ure..... - af TDN - 18-02-2012, 11:15 AM
Re: Man går da med sine ure..... - af Geodoc - 18-02-2012, 12:45 PM
Re: Man går da med sine ure..... - af baun - 19-02-2012, 01:41 AM
Re: Man går da med sine ure..... - af baun - 20-02-2012, 12:31 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)