16-02-2012, 07:25 PM
Jeg spørger aldrig til prisen, men de steder, hvor jeg er fast kunde og med jævne mellemrum lægger nogle pæne beløb, der får jeg altid rabat på en anden facon. Den faste dyrlæge klarer småting uden opkrævning, den faste leverandør af diverse til akvarierne lægger altid ekstra foder eller andet skægt oven i kassen, den faste urmager klarer småting på stedet og uden regning osv.osv.
Det kan betale sig at være fast kunde og et kendt ansigt. Ex. skulle jeg i fjernsynet forleden, og mit hår var ikke just DR-egnet. Fluks lukkede min faste frisør biksen op kl. 8 lørdag morgen, så jeg kunne komme til at se nogenlunde ordentlig ud.
Det kan betale sig at være fast kunde og et kendt ansigt. Ex. skulle jeg i fjernsynet forleden, og mit hår var ikke just DR-egnet. Fluks lukkede min faste frisør biksen op kl. 8 lørdag morgen, så jeg kunne komme til at se nogenlunde ordentlig ud.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)