Så røg der en rotte mere I fælden.
Kurt Brøndum Skrev:Jon,

Jeg kan se på den profil at du bor i København, det er godt for dig, for der er utvivlsomt flere & bedre behandlingsmuligheder end hvis du havde boet i udkants Danmark.

Jeg tror dog ikke at det kommer så vidt, for efter at have svaret på følgende så tror jeg såmænd at vi er enige.

Jeg kan læse under din post hvilke ure du er i besiddelse af, og hvis vi nu forestiller os at du fandt en NOS (og jeg mener virkelig NOS = aldrig brugt) ”Explorer II Orange SH 1655” identisk med den du jo har en af i forvejen, betalte den meget høje pris for den som den temmelig sikkert ville koste og vidste (hvad vi alle ved) at hvis du bevarede den ubrugt så ville den bare stige og stige voldsomt i værdi med årene (en lille skade på kassen selv ved forsigtig brug ville knække den kurve), ville du så stadig vælge at gå med det en sjælden gang imellem, eller ville du bruge den anden du har (urene er jo komplet ens) ?

Hej Kurt,

Sådan et gratis ophold på Sankt Hans er vel ikke at foragte?
- Nogle vil mene at går man rigtig op i sine ure er, så er man allerede en oplagt kandidat til et sådant ophold? Icon_smil

Vi er tildels enige ja - hvis man skaffet 2 identiske referencer af et ur og det ene er NOS og det andet i god stand - så ja så ville jeg nok vælge at bruge det der "bare" er i god stand!

Hvis du tager et af mine Omega ure som eksempel:
CK2914-1 Railmasteren - så er dette virkelig en ener - eller hvis du mener du kan pege hen til et sted hvor en sådan sælges i en første udgave magen til så jo tak? Icon_e_wink
Dette ur får armtid hos mig, da jeg ikke nænner, at det bare ligger og koger i boksen altid!

- Og jo jeg er da ekstra opmærksom på at det netop er det ur som er på armen....

Kurt Brøndum Skrev:Du skal huske at jeg har rigtig mange Navitimere, så mange at hvis jeg ligesom dig skulle nævne dem alle under hver post jeg laver, så ville det fylde det meste af en side Icon_e_wink

Kurt - Jeg er ikke i tvivl om at du har mange Navitimere! - RESPEKT! Icon_cool
Hvis du læste min signatur, så ville du også kunne læse ud af linierne af denne, at jeg langt fra har listet alle mine ure op her....

Kurt Brøndum Skrev:Jeg har 3 gange præsteret at eje (og en sjælden gang imellem brugt) nogle meget dyre ure, som jeg alligevel kom til at beskadige mere end jeg brød mig om, det gjorde ondt, og jeg er sikker på at der er mange der kan nikke genkendende til sådanne oplevelser.

Den særprægede oplevelse har jeg "heldigvis" tilgode! Icon_e_wink

Nå men Kurt - det var/er ikke for at starte en blodig diskussion, men blot for at nævne at jeg godt kunne have fundet på at gå med det ur - og jeg kan sige at jeg med garanti ikke havde købt et så unikt ur uden at have haft bagkassen af! Icon_e_wink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Så røg der en rotte mere I fælden. - af gmt-geek - 13-02-2012, 03:46 PM
Re: Så røg der en rotte mere I fælden. - af HG - 13-02-2012, 08:19 PM
Re: Så røg der en rotte mere I fælden. - af HG - 19-02-2012, 11:08 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)