Så røg der en rotte mere I fælden.
Kurt Brøndum Skrev:At servicere det ville være komplet idiotisk, da der jo altid er en potentiel risiko ved det, og hvorfor skulle det dog serviceres, det vil næppe nogensinde blive brugt, i hvert tilfælde ikke af mig.
Hvis den næste ejer af det (jeg sælger jo min samling en dag) overvejer at tage det i brug så er han moden til indlæggelse et sted hvor man bliver fikseret og væggene er beklædt med gummi, da det vil reducere værdien betydeligt, som det er nu er det temmelig sikkert en mindre formue værd.

Kurt B

Hej Kurt,

Først og fremmest vil jeg gerne sige mega mange gange tillykke med fundet!! NICE! Icon_smil

Det rykker gevaldigt i skroget når man lander en klokke man bare slet ikke troede var muligt at komme i nærheden af!!

Dog vil jeg gerne være den første til at kalde mig selv psykisk syg og indlægnings klar, hvis en person defineres således, hvis han vælger at gå med et unikt samler ur!

Fint at vi er forskellige, men om så jeg havde et ur, der var en miliard værd, og det var det sidste tilbage i verden, så ville jeg vælge at gå med det en sjældent gang i ml. alligevel!

Jeg ville passe på det - JA!!

Ville det være en fornøjelse - JA!!

En del af glæden for mig ved at lande et unikt ur er at se det tikke afsted på deres naturlige tilhørs sted - nemlig på armen!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Så røg der en rotte mere I fælden. - af gmt-geek - 12-02-2012, 05:20 PM
Re: Så røg der en rotte mere I fælden. - af HG - 13-02-2012, 08:19 PM
Re: Så røg der en rotte mere I fælden. - af HG - 19-02-2012, 11:08 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)