07-02-2012, 11:33 PM
Umuligt for mig der ikke kender nok til de helt dyre ure - og man bliver jo fristet af den slags
Patek - mon ikke de har noget vintage 18 k med repeater blandt deres vintage - ville godt ha noget helt i top
V&C - samme beskedne ønske - lad der bare være pepertual kalender med - helt samme årsag
AP - lad os taget noget nyt krono i rødguld med gummirem - ikke fordi den er dyrest i verden - men den er flot og anderledes
Rolex kronograf med valjoux 72 C - ca 1940-44
Speedmaster CK 2915 fra 1957 værknummer 14000000 f.eks
Aquastar Deepstar med valjoux 23 (ikke til at få fingre i) - en med valjoux 92 kunne vel accepteres men er også vanskelig at få
Eterna Kontiki dykker - ikke voldsom dyr, men for dyr i forhold til hvad man får - men jeg vil gerne ha en alligevel
Aquastar Bethos diver - helt samme grund som ovenfor
Omega Ploproff 600 (den gamle you know)
JLC reverso - en af de tidlige men så stor som muligt (mangler helt enkelt hos mig som icon)
Det var da vel ret beskedent.
vh
Patek - mon ikke de har noget vintage 18 k med repeater blandt deres vintage - ville godt ha noget helt i top
V&C - samme beskedne ønske - lad der bare være pepertual kalender med - helt samme årsag
AP - lad os taget noget nyt krono i rødguld med gummirem - ikke fordi den er dyrest i verden - men den er flot og anderledes
Rolex kronograf med valjoux 72 C - ca 1940-44
Speedmaster CK 2915 fra 1957 værknummer 14000000 f.eks
Aquastar Deepstar med valjoux 23 (ikke til at få fingre i) - en med valjoux 92 kunne vel accepteres men er også vanskelig at få
Eterna Kontiki dykker - ikke voldsom dyr, men for dyr i forhold til hvad man får - men jeg vil gerne ha en alligevel
Aquastar Bethos diver - helt samme grund som ovenfor
Omega Ploproff 600 (den gamle you know)
JLC reverso - en af de tidlige men så stor som muligt (mangler helt enkelt hos mig som icon)
Det var da vel ret beskedent.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)