IWC Aquatimer 3536 versus IWC Aquatimer 3538
Hej Jan Icon_e_smile

Velkommen til forum ! Icon_e_smile

I mine øjne, har du den flotteste og mest klassiske dykker, som IWC nogensinde har lavet - måske er jeg en smule forudindtaget, idet jeg selv har et identisk eksemplar ! Icon_e_wink 3538 er også et flot ur, men når efter min opfattelse slet ikke op på siden af 3536-1. Den påstand er dog alene baseret på smag og behag, og det er jo helt og holdent subjektivt. Kvalitetsmæssigt kan de to ure sagtens matche hinanden.

Men hvis du går ind i det underforum, der hedder "Anmeldelser af ure" her på forum, så vil du finde rigtig gode "mini reviev" af begge modeller, lavet af "Nopanic" - rigt illustreret med billeder og med mærkets og modellens historie.

Én af de ting, du nok bør være opmærksom på, er at den glatte lynette på 3538´eren kan være meget udsat for ridser, idet den er blank og uden beskyttelse, i form af riller langs kanten m.v. som på lynetten på din 3536 f.eks.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: IWC Aquatimer 3536 versus IWC Aquatimer 3538 - af pbr - 06-02-2012, 05:40 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)