30-01-2012, 08:55 PM
Steff_DK Skrev:Jeg ville kigge brugt ...
Rolex GMT Master 16700
PAM297/PAM244
Chopard Mille Miglia GMT
Glashütte Original Sport Evolution GMT (39-55-43-03-04)
Der er nok ingen tvivl om at et Rolex eller Panerai ville holde prisen bedst, men det der Glashütte Original er da godt nok lidt for lækkert med den der panorama-dato
Rolex uret er sleet ikke en mulighed, desværre kan jeg tilføje da jeg er meget glad for designet, Især den nye GMT master tiltaler mig meget, men det eneste Rolex ur der "passer" mig i størrelsen er en DeepSea og den er tilgengæld uden GMT. Så den er også diskvalificeret. (Desuden er GMT masteren strengt taget heller ikke en diver, men fred være med det
Begge Pams er da klart en mulighed, er generelt meget glad for Panerai ure. Dog synes jeg ikke den boble over dato vinduet er særlig pæn.
Chopard uret er et "no go". Der sker simpelthen for meget på den skive.
Den sidste ur er helt klart det mest spændende. Du har fuldstændig ret i at panorama datoen ser utrolig lækker ud. I det hele taget er uret super flot og funktionelt.
Der må lige ligges et billede op så andre kan se hvad vi er så glade for.

Helt klart en mulighed! Dog er det prismæssigt lidt "over budget", så der skal spares sammen.
Tak for buddene Steff.
Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)