24-01-2012, 03:43 PM
Jette Skrev:Giver Hannover ret i, at det nok er lettest at prioritere.Tænk jeg ikke en gang har bemærket akvariforaet. Jeg var en gang drøn aktiv - med til at lave dommerreglerne, og har dømt et utal af udstillinger, selv vundet DM i biotopakvarie og meget andet - men at der var et forum - må være efter jeg droslede af. Har dog stadigt 3 aktive akvarier. Jeg synes ikke dette forum er dødt, og heller ikke at det andet er - Der er nok lidt flere forskellige brugere herinde og meget mere om vintage og vel også mere med bund i de store mærker - så jeg synes ikke det er dødt, bare lidt stille
Og do til Mads/første afsnit.
Der er sket det samme inden for akvaristikken og katteverdenen.
Der kom en "konkurrent" til det eneherskende generelle akvarieforum herhjemme. Den nye side var beregnet til de mere seriøse; hvilket har medført, at den oprindelige og gamle efterhånden næsten kun har useriøse og ikke-akvaristiske brugere, og den nye er en absolut død sild(!).
Inden for kattene er der p.t. 3 fora (hvis der ikke er kommet flere), og det samme er sket her. Debattørerne har her opgivet at følge med på alle 3 sider.
Dette har medført en slem omgang informationsspredning.
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)