19-01-2012, 01:27 AM
Jette Skrev:1000 tak for de mange udmærkede forslag - jeg kan se på det hele, at jeg bliver nødt til at skifte rygsækken ud med en væsentligt større model.
Måske jeg uden at fornærme nogen kan henvise til debatoverskriften og især pointere "lille størrelse"
Fornærmet ........ slet ikke !
Desværre er jeg ikke længere i besiddelse af min Suunto Observer - men jeg er ret sikker på, at den ikke er meget over 40-42 mm i diameter. Samtidig er uret meget fladt og med "afrundede" kanter og føles derfor meget mindre på armen.
Havde jeg haft mit Observer stadigvæk, ville jeg kunne sende det til dig, så du kunne prøve det på armen !
På nuværende tidspunkt, er det mit bedste bud ........ og jeg har været godt rundt på markedet for den slags ure de sidste 3 år !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)